News-Piper

Νίκος Οικονομόπουλος: «Με ενοχλεί οτιδήποτε αναληθές και αισχρό γράφεται»

Μόλις 29 ετών, ο  Νίκος Οικονομόπουλος  κατάφερε από τα πρώτα του κιόλας βήματα να αποδείξει το ταλέντο του, να κερδίσει την αναγνώριση...

Νίκος Οικονομόπουλος
Μόλις 29 ετών, ο Νίκος Οικονομόπουλος κατάφερε από τα πρώτα του κιόλας βήματα να αποδείξει το ταλέντο του, να κερδίσει την αναγνώριση που του άξιζε, να αποκτήσει φανατικό κοινό και, βέβαια, να χαρακτηριστεί μία από τις καλύτερες φωνές του ελληνικού λαϊκού πενταγράμμου. Όντας πια σταθερή αξία στη βραδινή διασκέδαση, επιστρέφει δυναμικά στο Fever, παρουσιάζοντας την ολοκαίνουρια δισκογραφική του δουλειά «Ειλικρινά».



Πέρασαν ήδη εφτά χρόνια από τότε που κέρδισες στο «Dream Show». Γυρίζοντας πίσω στο χρόνο, θα άλλαζες κάποιο από τα επαγγελματικά βήματα που έκανες μέχρι σήμερα; Υπάρχει κάτι που ίσως αναγκάστηκες να κάνεις, αλλά δεν σε αντιπροσώπευε;
Όχι, δεν θα άλλαζα τίποτα και δεν μετανιώνω για τίποτα. Οτιδήποτε έκανα, το έκανα συνειδητά. Οι σωστές κινήσεις, αλλά και πιθανόν οι λάθος που έγιναν μέχρι σήμερα, έγιναν για κάποιο λόγο. Νομίζω, όμως, ότι η αγάπη που εισπράττω από τον κόσμο, όλα τα χρόνια που είμαι σε αυτό το χώρο του τραγουδιού, δείχνει ότι οι επιλογές μου ήταν μάλλον και οι σωστές.


Το τελευταίο διάστημα μονοπωλείς το ενδιαφέρον των media –και ίσως πρώτη φορά τόσο έντονα– λόγω της σχέσης σου με τη Βίκυ Κάβουρα. Τα δημοσιεύματα που αναφέρονται σε εσένα και στην προσωπική σου ζωή τα διαβάζεις; Σε ενδιαφέρει να δεις τι γράφεται ή σ’ τα σχολιάζουν φίλοι και συγγενείς;
Τα δημοσιεύματα που κάνουν μεγάλο «ντόρο» τα διαβάζω, ναι. Για τα υπόλοιπα, όλο και κάποιος με ενημερώνει.

Πέρα από τα προσβλητικά σχόλια που έγιναν για εσένα τις τελευταίες ημέρες –για τη σεξουαλική σου ταυτότητα– πιστεύεις ότι όλα όσα γράφονται για την προσωπική σου ζωή είναι φυσικό επόμενο, εφόσον είσαι αναγνωρίσιμο πρόσωπο;
Δεν με ενοχλούν τα δημοσιεύματα που είναι αληθή. Με ενοχλεί οτιδήποτε αναληθές και αισχρό γράφεται. Είμαι τραγουδιστής και η προσωπική μου ζωή δεν αφορά κανέναν. Νομίζω όμως ότι οι θαυμαστές ενός καλλιτέχνη ενδιαφέρονται για τη ζωή του χωρίς να «ψάχνουν» απαραίτητα κάποιο κουτσομπολιό. Οι θαυμαστές μου με αγαπούν και ενδιαφέρονται για τα τραγούδια και τη μουσική μου. Και αυτό, φυσικά, μου το έχουν αποδείξει με τη στήριξή τους.

Φαντάζομαι, όμως, έναν πιθανό μελλοντικό γάμο δεν θα έφτανες στο σημείο να τον κρύψεις;
Όχι βέβαια! Δεν έχω λόγο να κρύψω κάτι τέτοιο. Όταν θέλει ο Θεός να αποκτήσω οικογένεια και να παντρευτώ, φυσικά και θα το μάθει ο κόσμος, άλλωστε δεν γίνεται αλλιώς.



Περισσότερα στο Celebrity που κυκλοφορεί

Related

showbiz 5287320755396792829

Follow us


item