News-Piper

Βίκυ Καγιά :Οι νέες αποκαλύψεις για το διαζύγιο της με τον Κριθαριώτη

Η  Βίκυ Καγιά  φωτογραφήθηκε στο περιοδικό « ΕΓΩ Weekly » και μίλησε για το πρόσφατο διαζύγιό της με τον  Νίκο Κριθαριώτη , ενώ δεν δ...

Η Βίκυ Καγιά φωτογραφήθηκε στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» και μίλησε για το πρόσφατο διαζύγιό της με τον Νίκο Κριθαριώτη, ενώ δεν δίστασε να συζητήσει και για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου γάμου.


Για το διαζύγιό της, το διάσημο μοντέλο είπε: «Με τον Νίκο αποφασίσαμε να πάρουμε διαζύγιο. Έχει βγει εδώ και λίγες ημέρες. Αποφασίσαμε να αλλάξουμε τη ζωή μας για τους δικούς μας λόγους. Δεν έγινε κάτι εξωτικό ή εξωπραγματικό. Ανακαλύψαμε ότι δεν ταιριάζουμε, είμαστε πολύ διαφορετικοί άνθρωποι, δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε σαν ομάδα και χωρίσαμε πολύ όμορφα, πολιτισμένα και με αξιοπρέπεια. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να πω. Δεν μπορούσαμε να είμαστε μαζί γιατί δεν ήμασταν χαρούμενοι»».

Ωστόσο η Βίκυ Καγιά δεν θέλησε να δώσει εξηγήσεις για το πότε και πώς έφτασε στο διαζύγιο με τον πρώην σύζυγό της: «Δεν έχει σημασία το πότε έγινε, τι και πως. Επιλέξαμε να κλείσει ο κύκλος της κοινής μας ζωής. Το πού και πότε, δεν νομίζω ότι αφορά τώρα που έχει βγει και το διαζύγιο», ενώ συνεχίσε: «Αποφάσισαμε να τραβήξουμε χωριστούς δρόμους στη ζωή μας. Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες. Βέβαια και είναι επώδυνος ο χωρισμός. Από εκεί και πέρα, όμως, δεν είμαστε ούτε πρώτοι ούτε οι τελευταίοι. Όλα αυτά είναι μέσα στη ζωή».

Στη συνέχεια, βέβαια, η ίδια μίλησε και για το ενδεχόμενο να ξαναπαντρευτεί στο μέλλον και να δημιουργήσει οικογένεια: «Δεν ξέρω να θα παντρευτώ ξανά. Είναι πολύ μακρινό αυτό. Ούτε καν πάει το μυαλό μου», τονίζοντας όμως: «Δεν βιάζομαι. Δεν έχω άγχος. Είμαι αισιόδοξη ότι όλα θα πάνε καλά. Το μόνο που ονειρεύομαι είναι να είμαι καλά με τον εαυτό μου και να πάει η σχολή μου εκεί που επιθυμώ. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα, θέλουν χρόνο και είναι πάρα πολύ νωρίς να τα συζητάμε». 

Related

showbiz 1573465084566513036

Follow us


item