News-Piper

Μπέττυ Μαγγίρα: Περιμένοντας τον πελαργό αποκαλύπτει το φύλο του μωρού της

​Την πιο χαρούμενη περίοδο της ζωής της περνά η Μπέττυ Μαγγίρα η οποία σε λίγο καιρό θα φέρει στον κόσμο το δεύτερο παιδί της, καρπό του...

​Την πιο χαρούμενη περίοδο της ζωής της περνά η Μπέττυ Μαγγίρα η οποία σε λίγο καιρό θα φέρει στον κόσμο το δεύτερο παιδί της, καρπό του έρωτά της με τον Δημήτρη Μάζη. 


Η ίδια μάλιστα αποκάλυψε και το φύλο του μωρού της.  «Τέλος Οκτωβρίου μπαίνω στον όγδοο μήνα. Η αλήθεια είναι πως μαθεύτηκε αρκετά νωρίς. Είχα αποφύγει να περάσω από τον έλεγχο στο αεροδρόμιο και έπειτα πήγα σε ένα κατάστημα για φυτικές βαφές. Κάπως έτσι διέρρευσε, ενώ ήμουν στον τρίτο μήνα. Νιώθω πολύ χαρούμενη που θα κάνω πάλι κοριτσάκι»

Η Μπέτυ Μαγγίρα εξομολογείται ότι ήθελε ένα δεύτερο κοριτσάκι ενώ αποκαλύπτει ότι στη δεύτερη εγκυμοσύνη της ήταν πιο φοβισμένη από την πρώτη. 

670_56a16549-b98d-434c-b734-1a4d511de9e4.jpg

«Μου αρέσουν πολύ τα κοριτσάκια και ανησυχούσα μήπως έρθει κανένα αγόρι Ταλιμπάν. Έχω καλομάθει με την Ανδριάνα που είναι ήσυχη. Και είναι ωραίο, σκέφτομαι, που τα δύο κοριτσάκια θα παίζουν μαζί, όπως εγώ με τη Ματθίδη! Η δεύτερη εγκυμοσύνη δεν ήταν το ίδιο. Στην πρώτη έχεις άγνοια κινδύνου, σου συμβαίνει πρώτη φορά δεν ξέρεις τι σε περιμένει. Στη δεύτερη, είσαι πιο συνειδητοποιημένη, καθώς ξέρεις τις δυσκολίες. Αυτό συμβαίνει γιατί έχεις ακούσει ιστορίες για εγκυμοσύνη και είσαι φοβισμένη. Επίσης, στα τέσσερα χρόνια που έχουν μεσολαβήσει προστέθηκαν και άλλες εξετάσεις. Αυτή τη φορά, λοιπόν, χρειάστηκα έξτρα εξετάσεις και είχα την αγωνία μου, καθώς ήθελαν χρόνο να βγουν. Δεν είχα την ξεγνοιασιά, την ωραία άγνοια της πρώτης φοράς. Ήμουν πιο μαζεμένη. Εξάλλου, όσο μεγαλώνεις το ψάχνουν λίγο καλύτερα οι γιατροί»

Όσο για τη σχέση του συζύγου της με την κόρη της Ανδριάννα; 
«Η Ανδριάνα έχει τρελή αδυναμία στον μπαμπά της, είναι σαν να βλέπεις ένα ερωτευμένο ζευγάρι. Είναι φανταστικός μπαμπάς ο Δημήτρης, ασχολείται μαζί της και το ευχαριστιέται. Ακόμη κι ένα μήνα να τους άφηνα μαζί, θα ήμουν ήσυχη. Ο άντρας μου είναι ο πιο cool και αισιόδοξος άνθρωπος που έχω γνωρίσει στη ζωή μου»
Πηγή: People

Related

showbiz 4123785220539881631

Follow us


item