News-Piper

Γ. Στάνκογλου: Γιατί αρνήθηκε να παίξει στα «Κλεμμένα όνειρα»

Ο Γιάννης Στάνκογλου μίλησε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», και αποκάλυψε στη δημοσιογράφο, Σοφία Χουντάση, τον λόγο για τον οποίο αρνήθηκε ...



Ο Γιάννης Στάνκογλου μίλησε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», και αποκάλυψε στη δημοσιογράφο, Σοφία Χουντάση, τον λόγο για τον οποίο αρνήθηκε να πάρει τον ρόλο που του πρότειναν στα «Κλεμμένα όνειρα»:



«Είναι αλήθεια, βρεθήκαμε για μια φορά και μου πρότειναν συμμετοχή στο σίριαλ αλλά αρνήθηκα. Δεν μιλήσαμε για τα οικονομικά να φανταστείς..."
Έχεις την πολυτέλεια εν μέσω κρίσης να αρνείσαι δουλειές;

Δεν είναι τόσο απλό εν μέσω κρίσης να αρνείσαι δουλειές, το καθημερινό σίριαλ έχει πολλές απαιτήσεις κι επειδή το χειμώνα θα συμμετέχω σε τρεις θεατρικές παραστάσεις δεν θα τα έβγαζα πέρα. Επίσης δεν είμαι σίγουρος αν μου αρέσει αυτός ο τρόπος δουλειάς, να κάνω δηλαδή το ίδιο πράγμα κάθε μέρα επί ένα χρόνο".

Μήπως τελικά δεν σου αρέσει η τηλεόραση;

Μου αρέσει όταν γίνονται σήριαλ όπως "Το Νησί" ή "Ο κόκκινος κύκλος". Θέλω να συμμετέχω σε ένα σήριαλ που να έχει ωραίο σενάριο και καλούς συνεργάτες, αλλά παράλληλα να παίρνεις και τις ανάσες σου. Ένα καθημερινό σήριαλ μπορεί να μου στερήσει τη δυνατότητα να δεχθώ δουλειές σε άλλους τομείς, όπως το σινεμά που με ενδιαφέρει πολύ..."


Για το πώς είναι να συνεργάζεται με τη σύζυγό του, απάντησε με ειλικρίνεια: «Είναι πολύ δύσκολο αλλά μετά από τόσα χρόνια και τέσσερις συνεργασίες έχουμε βρει τους κώδικες επικοινωνίας και δεν τσακωνόμαστε»

Related

showbiz 8493078912081165186

Follow us


item