News-Piper

Τζούλι Μασίνο: Έτσι έχασα 24 κιλά και άλλαξε η ζωή μου!

Άλλος άνθρωπος ... η Τζούλι μετά τη δίαιτα!  Για την μεγάλη αλλαγή στη ζωή της μίλησε η Τζούλι Μασίνο στο περιοδικό YOU.

Άλλος άνθρωπος ... η Τζούλι μετά τη δίαιτα!
 Για την μεγάλη αλλαγή στη ζωή της μίλησε η Τζούλι Μασίνο στο περιοδικό YOU.

Η τραγουδίστρια που ήρθε από την Αμερική στην Ελλάδα την 1η Μαΐου του 1983 για να δουλέψει για τρεις μήνες, ερωτεύτηκε τη χώρα μας και έμεινε τριάντα χρόνια. Η ζωή της όπως αναφέρει και το περιοδικό μοιάζει σε μυθιστόρημα καθώς δεν είναι λίγα τα όσα της συνέβησαν από τότε μέχρι σήμερα.
Αυτό όμως που εντυπωσιάζει είναι η δύναμη που έχει μέσα της η Τζούλι για να ξεπερνάει τις δυσκολίες. Έτσι την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς του 2009 είπε ότι πρέπει να αλλάξει την εικόνα της και το έκανε. «Είπα «τέρμα, δεν θέλω να συνεχίσω έτσι». Και έβαλα στόχο την απώλεια 30 κιλών. Μέχρι στιγμής είμαι στα μείον 24» εξομολογείται.
-Κάνετε, όμως, και συστηματική γυμναστική.
Άρχισα με την Κατερίνα Θάνου. Κοιλιακούς με ειδικό πρόγραμμα, βάρη για τα χέρια και στρέτσιγκ δύο φορές την εβδομάδα για τρεις μήνες. Μετά συνέχισα μόνη μου.
-Εμφανισιακά είστε πολύ ανανεωμένη. Έχετε κάνει πλαστικές;
Είμαι 58 χρονών και δεν έχω κάνει τίποτα. Ούτε πλαστικές ούτε μπότοξ ούτε κάτι άλλο. Για το μέλλον δεν ξέρω. Μου δίνει δύναμη το ότι έχω πάθος, αγάπη και έρωτα για καθετί στη ζωή μου.

Όταν θα έρθει η ώρα μου θέλω να πω στον εαυτό μου ότι έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα να κάνω και έζησα μια γεμάτη ζωή.

Related

showbiz 5559745351362809893

Follow us


item