News-Piper

Καίτη Φίνου:«Δεν μπορώ να με ζήσω»

«Δεν μπορώ να με ζήσω». .είναι η συγκλονιστική εξομολόγηση της Καίτης Φίνου για τον οικονομικό Γολγοθά που ανεβαίνει, λόγω της κρίσης που ...

«Δεν μπορώ να με ζήσω»..είναι η συγκλονιστική εξομολόγηση της Καίτης Φίνου για τον οικονομικό Γολγοθά που ανεβαίνει, λόγω της κρίσης που μαστίζει τους ηθοποιούς..Αναγκάστηκε να αφήσει το σπίτι της στο Παγκράτι και από σήμερα  φιλοξενείται στο «σπίτι του ηθοποιού»..


«Δε θα έχω ούτε κοινόχρηστα, ούτε ενοίκια στο μυαλό μου, παρά μόνο να βγάζω μια κάρτα στο κινητό μου και θα μπορώ να κάνω τη δουλειά μου άνετα, να μαζέψω κάποια λεφτά για να μπορώ να με ζήσω. Γράφτηκε, ας πούμε κάπου, “άστεγη η Καίτη Φίνου”, άσχημος τίτλος. Άστεγη είμαι, θα πεις, ναι, είμαι άστεγη, αλλά δε θέλω να το πάρει ο καθένας και να το γράψει όπως θέλει αυτός» είπε.

Η Άννα Φόνσου, ως πρόεδρος του ιδρύματος, όπως θα δείτε στο βίντεο μας ξεναγεί στο «σπίτι του ηθοποιού» που φιλοξενεί άνεργους καλλιτέχνες.

Όλα τα έπιπλα είναι από δωρεές..Το «σπίτι του ηθοποιού» έχει καφετέρια, βεράντα, βιβλιοθήκη, ακόμη και ένα μικρό θέατρο, όπου ανεβαίνουν παραστάσεις από ηθοποιούς που αδυνατούν να βρουν δουλειά...

Η κυρία Φόνσου υποστήριξε πως «είναι λίγα τα θέατρα που παίζουν ολόκληρη την εβδομάδα.  Δε φτάνουν αυτά τα λεφτά δυστυχώς για να πληρώσουμε ούτε καν ένα ενοίκιο. Με ένα μεροκάματο που μπορεί να είναι 50 ευρώ την εβδομάδα, δε ζεις»!

Στο δωμάτιο 12 μένει και ο Ανδρέας Μπάκρουλης με την οικογένειά του..

Related

showbiz 9068006853945245850

Follow us


item