News-Piper

Ζωζώ Σαπουντζάκη :"Όταν φιλήθηκα με τον Ωνάση , έτρεμε"

Η Ζωζώ Σαπουντζάκη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή "Βράδυ" και μίλησε για τα μυστικά ομορφιάς της, αλλά και για την μεγάλη της αγά...


Η Ζωζώ Σαπουντζάκη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή "Βράδυ" και μίλησε για τα μυστικά ομορφιάς της, αλλά και για την μεγάλη της αγάπη που ήταν η δουλειά της...

Αναφέρθηκε στους αμέτρητους θαυμαστές της και στον Ωνάση και τον Νιάρχο που ήταν μέσα σε αυτούς και αποκάλυψε γιατί προτιμούσε τον πρώτο...Αναφέρθηκε στο φλέρτ της με τον μικρό Ωνάση που ήταν ντροπαλός και όταν είχε πάει να την φιλήσει έτρεμε, ενώ αποκάλυψε όλα όσα της έλεγε για την Κάλλας....
Μίλησε για τον σύζυγο της που πιστεύει πως αν ζούσε , θα ήταν ακόμα μαζί και εξομολογήθηκε τι ήταν αυτό, που την είχε κάνει να κολλήσει...

Για πρώτη φορά  μίλησε για τις φήμες που την ήθελαν να ευθύνεται για την οικονομική καταστροφή  γνωστού επιχειρηματία.
«Εγώ ερωτεύτηκα έναν άνθρωπο, τον Θύμιο με την πρώτη ματιά, δεν τον ήξερα, με το «χαίρω πολύ που λένε». Από τότε από το πρωί μέχρι το βράδυ ήμασταν μαζί, τον ερωτεύτηκα και πάρα πολύ», είπε και συνέχισε: «Έκλαψα, στερήθηκα τη ζωή μου για τρία χρόνια, ήμουν ένα παιδί. Αυτός έπαιζε, είχε άλογα και τέτοια... Δεν είχα ανάγκη εγώ να μου δίνει χρήματα. Ήταν ένας έρωτας της ζωής μου και μου έκανε κακό, σαν Ζωζώ, σαν άνθρωπο. Έλεγαν πολλά αλλά εγώ δεν έδινα σημασία. Μια γυναίκα που δουλεύει έτσι δεν έχει ανάγκη τον άντρα».
Δεν δίστασε να παραδεχτεί πως ήταν και είναι ψώνιο με την δουλειά της...Δεν καταλάβαινε πως ήταν σέξι για τους άλλους, αλλά ένιωθε και εξακολουθεί να νιώθει σέξι...Παραδέχτηκε πως της λείπει η συντροφικότητα ενώ πέθανε στα γέλια όταν της είπε ο Κωστόπουλος πως εκείνη θα αντιδράσει αν πέσει κάποιος στα χέρια της...
Αποκάλυψε πως προέκυψε το "Βασίλισσα της νύχτας" που ήταν ένας τίτλος που έμεινε για πάντα...
Αποκάλυψε πως όταν ήταν στο Παρίσι της την έπεφταν συνέχεια γυναίκες, ενώ αποκάλυψε γιατί δεν έκανε κάτι με τον Φράνκ Σινάτρα!!!!

Related

showbiz 6170454260098338939

Follow us


item