News-Piper

Μέμος Μπεγνής:" Θα μπορούσα να είμαι γκέι, να μην είμαι γκέι "

Ο  Μέμος Μπεγνής  μίλησε στο περιοδικό "Λοιπόν" και απάντησε ευθέως στις φήμες που αφορούν τις σεξουαλικές του επιλογές. 


Ο Μέμος Μπεγνής μίλησε στο περιοδικό "Λοιπόν" και απάντησε ευθέως στις φήμες που αφορούν τις σεξουαλικές του επιλογές. 


Ο γνωστός ηθοποιός, όταν ρωτήθηκε σχετικά, σχολίασε: «Είναι τρομερό αυτό το γκέι θέμα. Αν βάλεις στο διαδίκτυο το όνομα Μέμος Μπεγνής, θα βγει "γκέι" το πρώτο, γιατί το έχουν σχολιάσει πάρα πολύ. Θα μπορούσα να είμαι γκέι, να μην είμαι γκέι , θα μπορούσα να πάω με γυναίκες, θα μπορούσα να πάω με άνδρες, θα μπορούσα να πάω και με τα δύο. Δεν αφορά κανέναν αυτό. Το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του δεν κατάλαβα ποτέ γιατί να είναι στόχος συζητήσεων». 

Πάνω στο ίδιο θέμα, ο Μέμος Μπεγνής συμπλήρωσε: «Ψάχνονται να δουν αν είμαι αλλά θα μείνουν με την απορία μάλλον. Προφανώς με γουστάρουν πολλοί, θέλουν να ξέρουν τι συμβαίνει, αλλά δεν θα το μάθουν ποτέ, δεν θα τους κάνω τη χάρη», ενώ παράλληλα τόνισε πως «Η κατάντια είναι να ξέρεις τι είσαι και να το θάβεις τόσο πολύ, να μην το δέχεσαι και να είσαι δυστυχισμένος σε όλη σου τη ζωή. Αυτό για μένα είναι η απόλυτη δυστυχία».
Την συνέντευξη αυτή σχολίασαν στο "Πρωινό mou" με τον Γιώργο Λιάγκα να υποστηρίζει πως με τον ίδιο τρόπο είχε απαντήσει και ο George Clooney ....

Related

showbiz 726968641077342097

Follow us


item