News-Piper

Γρηγόρης Αρναούτογλου: "Για περισσότερα από 10 χρόνια ο μισθός μου ήταν ένας απλός μισθός υπαλλήλου"

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε για τις αμοιβές του στη τηλεόραση, αλλά και για την αγάπη για τα ταξίδια που τη δείχνει μέσα από την εκπομ...


Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε για τις αμοιβές του στη τηλεόραση, αλλά και για την αγάπη για τα ταξίδια που τη δείχνει μέσα από την εκπομπή του...

«Δεν ξεκίνησα με υψηλές αμοιβές στην τηλεόραση. Για περισσότερα από 10 χρόνια ο μισθός μου στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Αθήνα ήταν ένας απλός μισθός υπαλλήλου. Κάποια χρόνια πληρώθηκα καλά, νιώθω τυχερός γι' αυτό, αλλά πιστεύω πως πρόσφερα κι εγώ ότι καλύτερο μπορούσα» είπε ο παρουσιαστής στο περιοδικό «Τηλεθεατής»!

Ο ίδιος, μάλιστα, θεωρεί ότι η ζωή του είναι ένα… ταξίδι. «Νομίζω ότι από την εφηβεία και μετά ένα τεράστιο ταξίδι είναι η ζωή μου. Θυμάμαι τον εαυτό μου έφηβο να πηγαίνω στα ΚΤΕΛ , στο εκδοτήρια εισιτηρίων και για όποια περιοχή έβγαζε , τα περισσότερα εισιτήρια ο κόσμος για εκεί έβγαζα κι εγώ. Χωρίς να γνωρίζω κανέναν, χωρίς να ξέρω τον προορισμό, απλά ζούσα για το ταξίδι και το άγνωστο. Έτσι, κάνω και σήμερα».

Related

showbiz 2619547913897103928

Follow us


item