News-Piper

Μάκης Πουνέντης: Η χειρότερη στιγμή στη ζωή του και η Ελένη Μενεγάκη

Ο  Μάκης Πουνέντης  φωτογραφήθηκε και μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ! Weekly για τη ζωή του, το νέο του ξεκίνημα στον Λάμψη 92.3, ενώ δεν δίσ...


Ο Μάκης Πουνέντης φωτογραφήθηκε και μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ! Weekly για τη ζωή του, το νέο του ξεκίνημα στον Λάμψη 92.3, ενώ δεν δίστασε να αναφερθεί στην περίοδο που έκανε ψυχανάλυση. 


Η τηλεόραση σε ενδιαφέρει ακόμη;
Με ενδιαφέρει και θέλω να δουλεύω, να απασχολούμαι, είναι στη φύση μου. Μου αρέσει να έχω ένα αντικείμενο. Περισσότερο, όμως, λειτουργώ ως μάνατζερ παρά ως ένας τηλεοπτικός σταρ. Γι’ αυτό και στις δουλειές μου, τα τελευταία χρόνια, ό,τι κι αν έκανα, είχα και ένα διοικητικό κομμάτι. Δεν έκανα μόνο ραδιόφωνο, είχα και τη διεύθυνση προγράμματος ή του σταθμού. Το ίδιο με ενδιαφέρει και στην τηλεόραση. Το βλέπω σαν project. Αυτό που με σιγουριά μπορώ να σου πω είναι ότι δεν θα κάνω ποτέ κάτι στην τηλεόραση αν δεν είμαι με την ομάδα μου. Τις μεγαλύτερες αποτυχίες μου τις έκανα επειδή δεν είχα ομάδα, όπως και τις μεγαλύτερες επιτυχίες μου.

Τηλεόραση ή ραδιόφωνο;
Ποτέ δεν τα έχω διαχωρίσει μέσα μου.

Λεφτά έχεις βγάλει από τη δουλειά σου;
Από την τηλεόραση όχι, από τη δουλειά μου στο ραδιόφωνο, ναι. Αλλά το οικονομικό δεν ήταν ποτέ το κίνητρό μου. Θέλω να κάνω επιτυχίες. Δεν θέλω να ντρέπομαι για τις δουλειές μου. Δεν σου κρύβω ότι ντρέπομαι για κάποια projects που έχω κάνει. Κάποιες στιγμές στην καριέρα μου με ενδιέφερε περισσότερο η εικόνα μου και λιγότερο αυτό που παρουσίαζα. Ήθελα περισσότερο να υπάρχω τηλεοπτικά, παρά να κάνω κάτι που είναι αξιόλογο και αξιοπρεπές. Φέτος είχα δύο προτάσεις για τηλεοπτικό πρόγραμμα, οι οποίες ήταν τόσο αδιάφορες, που ούτε καν μπήκα στη διαδικασία να τις συζητήσω. Πριν από δέκα χρόνια, όμως, θα το έκανα μόνο και μόνο για να υπάρχω.

Τι διαφορετικό έχει ο «Λάμψη» σαν ραδιόφωνο;
Θα έλεγα σε όλους να ακούν «Λάμψη», γιατί την παρέα του δεν θα τη βρουν σε κανένα άλλο ραδιόφωνο. Θέλουμε να περνάμε καλά, να διασκεδάζουμε με τα ίδια πράγματα, να βλέπουμε τα ίδια έργα, να σχολιάζουμε με τον ίδιο τρόπο τα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας. Να περνάμε καλά σαν παρέα. Αυτό είναι! Τη δική μας παρέα δεν θα τη βρουν πουθενά.

Πες μου για τη Μαρία Ηλιάκη και τη Μαρία Μπεκατώρου.
Νιώθω πολύ τυχερός που ήρθαν στη ζωή μου.

Αλήθεια, η Μαρία Ηλιάκη είναι ο τύπος της γυναίκας που θα ήθελες;
Εννοείται. Και τα δύο κορίτσια μου είναι υπέροχα και με πολύ ταλέντο. Η Μαρία Μπεκατώρου είναι ο πιο καλός άνθρωπος που υπάρχει στη δουλειά μας, δεν θα κακολογήσει ποτέ κανέναν, είναι πολύ γλυκιά, συνεπέστατη και τόσο καλό κορίτσι. Είναι η ηρεμία μου. Η Ηλιάκη είναι το τσίτωμά μου. Δεν με αφήνει να ηρεμήσω, να χαλαρώσω και αυτό για μένα είναι υπέροχο. Γιατί δεν θέλω να χαλαρώνω. Αν δεν χτυπήσει το τηλέφωνό μου ή αν δεν γίνει καμιά φασαρία, νιώθω ότι κάτι δεν πάει καλά. Έχω αυτή την τρέλα, οπότε η Ηλιάκη πάντα θα με εκνευρίσει και αυτό μου δίνει τρομερή ενέργεια. Από την άλλη, είναι τρομερό παιδί. 

Έχεις κάνει ψυχανάλυση;
Ναι, αλλά o ψυχαναλυτής με έδιωξε. Δεν ήμουν ειλικρινής, έβαζα και δικά μου, έκανα τη ζωή μου λίγο πιο spicy.  Έλεγα ψέματα και το κατάλαβε. Πήγα στο πρώτο ραντεβού και ήθελα να κλάψω με το ζόρι, γιατί το είχα δει στα έργα... 

Έχεις πολλούς φίλους;
Έχω καλούς φίλους. Είμαι δοτικός, αλλά δεν δίνω το χρόνο που απαιτείται στους άλλους. Δεν έχω καταφέρει να ισορροπήσω την προσωπική με την επαγγελματική μου ζωή. Δουλεύω 15 ώρες την ημέρα, οπότς όταν πηγαίνω σπίτι, θέλω την ηρεμία μου. 

Οι φίλοι σου σε έχουν προδώσει, σε έχουν πληγώσει, σε έχουν αγαπήσει...
Όλα νομίζω... όπως σε όλους...

Έχει τύχει να βοηθήσεις κάποιον καλλιτέχνη και μετά να σου γυρίσει την πλάτη;
Τι εννοείς; Μόνο αυτό συμβαίνει. Όχι, πλάκα κάνω. Δεν έχω απωθημένα ως άνθρωπος και ποτέ δεν κάνω κάτι για να το εισπράξω μετά. Θεωρώ ότι όλοι κάνουμε τη δουλειά μας, δεν κρατάω κακίες σε κάποιον που μπορεί να μου γυρίσει την πλάτη. Γιατί κι εγώ, άθελά μου ή ηθελημένα, μπορεί να του έχω γυρίσει την πλάτη ή αυτός να το έχει εισπράξει κάπως έτσι. Αυτά είναι «δούναι και λαβείν». Όταν κάνεις πάρα πολλά πράγματα και όταν κάνεις πρωταθλητισμό δεν μπορεί να είναι όλοι ικανοποιημένοι γύρω σου. Άρα, δεν έχω απαιτήσεις. Άλλωστε, ό,τι κάνουμε, με κάποιον τρόπο γυρίζει. Καλό ή κακό. Μπορεί κάποιες φορές να απογοητεύομαι, αλλά μετά προχωράω. 

Ποια ήταν η χειρότερη στιγμή στην καριέρα σου;
Ήταν μια φάση της ζωής μου που συνειδητοποίησα ότι ζούσα για τους άλλους και όχι για μένα. Έπρεπε να αλλάξω τη ζωή μου. Ήταν μονόδρομος. Αποφάσισα, λοιπόν, να κάνω την ηρωική έξοδο. Να φύγω και να αλλάξω δρόμο... 

Η Ελένη Μενεγάκη σού αρέσει;
Η Ελένη με μαγνητίζει, δεν μπορώ να αντισταθώ στην παρουσία της. Μπορώ να κάθομαι ώρες και να την κοιτάζω. Έχω λατρεία με την Ελένη. Έχει τρομερή εξέλιξη με τα χρόνια και κάθε φορά είναι διαφορετική. Έτσι κι αλλιώς υποκλίνομαι στους έξυπνους ανθρώπους και η Ελένη είναι ξεκάθαρα ένας πολύ έξυπνος άνθρωπος. Θεωρώ πολύ τυχερό τον εαυτό μου, που ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορώ να την πάρω ένα τηλέφωνο και να της ζητήσω να τα πούμε για μισή ώρα. Και είναι εκεί όποτε της το έχω ζητήσει, έστω και για έναν καφέ.

Related

showbiz 3559303390339818715

Follow us


item