News-Piper

Ορθούλα Παπαδάκου: Χώρισε λίγο πριν τον γάμο

Η Ορθούλα Παπαδάκου σε κάθε συνέντευξη της δήλωνε πολύ ερωτευμένη και πριν λίγο διάστημα είχε πει:

Η Ορθούλα Παπαδάκου σε κάθε συνέντευξη της δήλωνε πολύ ερωτευμένη και πριν λίγο διάστημα είχε πει:
 «Είμαστε σαν παντρεμένοι και λείπει το ένα κομμάτι που για 'μένα είναι παιδί. Τον σύντροφό μου τον αγαπάω, είναι ο άντρας της ζωής μου, έχω την καρδιά του και έχει τη δική του. Είναι το άλλο μου μισό. Δεν με ενδιαφέρει ο γάμος. Αν θελήσει να κάνουμε ένα παιδί, καλώς. Ο γάμος δεν είναι σημαντικό. Περνάμε τέλεια σε πολύ χαλαρές στιγμές. Εγώ «έχω κλείσει»»
Τα πράγματα όμως δεν πήγαν τόσο καλά και όπως αποκάλυψε η ίδια στην "Μεσημεριανή Μελέτη" , χώρισε λίγο πριν τον γάμο, ενώ μίλησε και για την περιπέτεια υγείας της...

Related

gossip 393099557059737300

Follow us


item