News-Piper

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: "Δεν μου συμπεριφέρθηκαν με τον πιο κομψό τρόπο κάποιοι δημοσιογράφοι!"

Το πιο αμφιλεγόμενο και πολυσυζητημένο πρόσωπο της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μίλησε για την καριέρα της, τ...


Το πιο αμφιλεγόμενο και πολυσυζητημένο πρόσωπο της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μίλησε για την καριέρα της, την προσωπική της ζωή αλλά και για τη σχέση της με τη Ναταλία Γερμανού στο ένθετο περιοδικό TVGlam του Τύπου της Κυριακής. 


-Πώς είναι να σε σχολιάζουν καθημερινά; Άλλαξε η ζωή σου ή παρέμεινες ο εαυτός σου;-Σε τι να με αλλάξει; Οι συνήθειές μου είναι οι ίδιες καθώς και οι φίλοι μου... Τώρα αν ρωτάς σχετικά με τους ανθρώπους που γνωρίζω τώρα είμαι περισσότερο επιφυλακτική, δηλώνει με αυθορμητισμό η Κωνσταντίνα

Ποιο ήταν το πιο άδικο πράγμα που γράφτηκε για εκείνην και την εκνεύρισε; "Δεν ξέρω ποιο να ξεχωρίσω. Δεν μου συμπεριφέρθηκαν και με τον πιο κομψό τρόπο κάποιοι δημοσιογράφοι", δηλώνει αφήνοντας αιχμές για τις επίθεσεις που δέχτηκε.

Σχολιάζοντας τη σχέση της με την κεντρική παρουσιάστρια του "Μες την καλή χαρά" Ναταλία Γερμανού και πώς αυτή διαμορφώνεται δηλώνει: "Πολύ ομαλά και όμορφα θα έλεγα. Με τον καιρό γνωριζόμαστε όλο και καλύτερα, ανοιγόμαστε περισσότερο και εκτυλίσσεται μια υγιής συνεργασία".



Στην ερώτηση αν θα έκανε ποτέ αισθησιακή φωτογράφηση δήλωσε: "Δεν θέλω να πω ποτέ, γιατί όσες φορές το έχω πει έχω διαψευστεί. Σίγουρα όμως δεν είναι κάτι που έχω στο μυαλό μου να κάνω, γιατί δεν συνάδει με την κατεύθυνση που έχω ακολουθήσει".

Πώς βλέπει τον εαυτό της στο γυαλί; "Είμαι πολύ άπειρη!", δηλώνει...

Η Κωνσταντίνα ευχαρίστησε τους ανθρώπους που πίστεψαν σε εκείνη και την ανέδειξαν, δήλωσε ότι ένιωσε περίεργα όταν πρωτογνώρισε την Ελένη Μενεγάκη στο πλατό, την οποία θεωρεί πάνω απ' όλα άνθρωπο, ενώ στον ελεύθερό της χρόνο ασχολείται με το CrossFit.

Για τον έρωτα αλλά και για το πού θα έφτανε για έναν άνδρα δήλωσε: "Είναι από τα ωραιότερα συναισθήματα που μπορεί να βιώσει ο άνθρωπος. Κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει τα όριά του".

Τέλος για το αν θα αντάλλαζε την καριέρα της για χάρη της οικογένειας είπε: "Είμαι τόσο νωρίς στο ξεκίνημά μου για να μπαίνω σε τέτοια διλήμματα".

Related

showbiz 8450532334333727566

Follow us


item