News-Piper

Νικολέττα Ράλλη: «Έχω εισπράξει δόξα!»

Η  Νικολέττα Ράλλη  φωτογραφήθηκε και μίλησε στο περιοδικό  «ΕΓΩ! Weekly»  για τα επαγγελματικά της βήματα στην τηλεόραση, το  Dancing ...


Η Νικολέττα Ράλλη φωτογραφήθηκε και μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» για τα επαγγελματικά της βήματα στην τηλεόραση, το Dancing With The Stars, αλλά και την πορεία της στο modeling.


«Δεν ένιωσα ποτέ ότι είμαι εκτός της τηλεόρασης. Έκανα πέρυσι την εκπομπή μου στο STAR, το Made in Star και ούτως ή άλλως θα τελείωνε η σεζόν σε δύο μήνες από τη μέρα που σταμάτησε. Οπότε δεν είχα πολύ κενό μπροστά μου. Μεσολάβησε και το καλοκαίρι που κάνουμε διακοπές μέχρι να μπει η νέα σεζόν. Μετά ξεκίνησα και με το Dancing with the stars στον ΑΝΤ1 και μετά ήρθε το MTV» ανέφερε η παρουσιάστρια και ηθοποιός.

Όσο για το αν απογοητεύτηκε επειδή ήταν η πρώτη που αποχώρησε από το Dancing With The Stars, η Νικολέττα Ράλλη είπε: «Όχι, καμία σχέση. Πιστεύω ότι ο κόσμος με στήριξε πάρα πολύ! Και να στενοχωρήθηκα, ούτε που το θυμάμαι για να σου πω την αλήθεια. Μακάρι να ήταν μόνο αυτά τα προβλήματά μας».

Παράλληλα, για τα τούρκικα σίριαλ που προβάλλονται στην τηλεόραση, σχολίασε: «Γιατί δεν είπαμε τίποτα για τα μεξικάνικα και τα βραζιλιάνικα; Μόδα είναι, θα περάσει. Δεν πρέπει να τρελαινόμαστε!», ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να συμμετάσχει στο μέλλον σε ένα από αυτά: «Να μιλήσω τουρκικά; Είναι πολύ δύσκολο αυτό! Γιατί όχι; Βέβαια θα έπαιζα σε τουρκική σειρά. Θα ήταν υποκρισία να λέω ότι δεν θα το δεχόμουν. Είναι δουλειά, δεν είναι ντροπή».

Τέλος, η Νικολέττα Ράλλη μίλησε για την πορεία της στις πασαρέλες και τον τίτλο που κατέκτησε στην Κίνα στο παρελθόν: «Οι Κινέζοι με είχαν για θεά! Και το είχα αισθανθεί αυτό, να σου πω την αλήθεια. Αφού δεν την "ψώνισα" τότε, δεν υπάρχει περίπτωση να την "ψωνίσω" ποτέ στη ζωή μου. Εισέπραξα δόξα. Αν δεν το έχει ζήσει αυτό κάποιος ή αν δεν έχει δει τα ντοκουμέντα που έχω, δεν μπορεί να καταλάβει τι λέω τώρα. Είναι ανεπανάληπτες στιγμές. Είναι στιγμές που εύχομαι να τις ζήσει κάποιος έστω και για λίγο».

Related

showbiz 6392852455706472232

Follow us


item