News-Piper

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ- Αρραβωνιάστηκε γνωστή παρουσιάστρια

Σύμφωνα με πληροφορίες του News-piper.blogspot.gr μια πασίγνωστη Ελληνίδα παρουσιάστρια διανύει την καλύτερη περίοδο της ζωής της, καθώς...

Σύμφωνα με πληροφορίες του News-piper.blogspot.gr μια πασίγνωστη Ελληνίδα παρουσιάστρια διανύει την καλύτερη περίοδο της ζωής της, καθώς αρραβωνιάστηκε τον άντρα της ζωής της...

Ο λόγος για την Γωγώ Γαρυφάλλου που στις 23 Δεκεμβρίου δέχτηκε την πρόταση γάμου από τον καλό της, Θοδωρή Λαμπριανίδη...
Ο Θοδωρής και η Γωγώ είναι μαζι τον τελευταίο ενάμισι χρόνο και είναι αχώριστοι....Πρόκειται για μια θυελώδη σχέση με αρκετές ζήλιες και από τους δυο , καβγαδάκια , αλλά και ένα μεγάλο πάθος και μια τεράστια αγάπη .....Όσοι τους γνωρίζουν υποστηρίζουν πως είναι γεννημένοι ο ένας για τον άλλον....
Σε επικοινωνία που είχε το News-piper με την παρουσιάστρια μας επιβεβαίωσε την είδηση και μοιράστηκε μαζί μας την χαρά της....
"Ναι είναι αλήθεια πως επισημοποίησα την σχέση μου με τον Θοδωρή και είμαι τρισευτυχισμένη.....Κατά καιρούς μου χρέωναν τα ΜΜΕ γάμους, έρωτες και κάποιους συντρόφους που μπορεί να μην τους ήξεραν καν.... Η μόνη πραγματικότητα είναι ότι ο Θοδωρής μου, είναι ο μόνος άνθρωπος που θέλω να παντρευτώ , πρώτον γιατί τον λατρεύω και δεύτερον επειδή είναι ο άντρας που ονειρευόμουν σε όλη μου την ζωή....Θέλω να ζήσω το υπόλοιπο της ζωής τους μαζί του και να κάνω παιδάκια που θα μοιάζουν στον μπαμπά τους που είναι ένας κούκλος από βιτρίνα... "



Θέλω να μας περιγράψεις πως ο καλός σου, σου έκανε την πρόταση γάμου;

Ήρθε στους δικούς μου μαζί με την οικογένεια του, κρατώντας μια τεράστια ανθοδέσμη και μπροστά σε όλους , σαν γνήσιος ιππότης , γονάτισε και μου φανέρωσε ένα κουτάκι σε σχήμα τριαντάφυλλο που μέσα είχε ένα μονόπετρο και με ρώτησε αν δέχομαι να τον παντρευτώ...Του είπα αμέσως το ναι και μου το φόρεσε στο χέρι μου....Η συγκίνηση ήταν μεγάλη... 
Έχετε ορίσει ημερομηνία γάμου;

Όχι αλλά για εμάς δεν παίζουν ρόλο αυτές οι τυπικότητες...Δεν καθορίζουμε κάτι και αύριο αν μας έρθει θα το κάνουμε...Εξάλλου έχουμε κλειδώσει τις ζωές μας ο ένας προς τον άλλο... 
Τι είναι αυτό που είχε ο Θοδωρής και σε έκανε να απαρνηθείς της εργένικη ζωή; 
Δεν περιγράφεται με λόγια... Ο Θοδωρής μου , μου ξύπνησε όλα μου τα συναισθήματα ...Πεθαίνω για εκείνον, όταν μαλώνουμε για αρκετές ημέρες, νιώθω ότι δεν ζω, είναι το ναρκωτικό μου, ο άνθρωπος μου, τον αγαπάω, τον ζηλεύω , θέλω να είμαι συνέχεια μαζί τους και δεν με νοιάζει τίποτα άλλο στον κόσμο... Πλέον για εμένα η καριέρα μου είναι ο άνθρωπος μου και η οικογένεια που ονειρεύομαι να κάνω μαζί του....

Εμείς να τους ευχηθούμε με το καλό και...καλά στέφανα!!!

Related

gossip 5231113450184442092

Follow us


item