News-Piper

Ο Γιώργος Νταλάρας "κάρφωσε" την Άννα Βίσση

​ Άστραψε και βρόντηξε για τους συναδέλφους του ο Γιώργος Νταλάρας, «στολίζοντας» δεόντως την Άννα Βίσση! Παράλληλα, ο τραγουδιστής μίλ...

Άστραψε και βρόντηξε για τους συναδέλφους του ο Γιώργος Νταλάρας, «στολίζοντας» δεόντως την Άννα Βίσση! Παράλληλα, ο τραγουδιστής μίλησε για τις επιθέσεις και την κριτική που δέχεται κατά καιρούς.


«Όταν ήρθαμε και παίξαμε με το ΡΙΚ εδώ με τη Χαρούλα,  την Άννούλα που ήταν τότε διαφορετικός άνθρωπος...», είπε ο τραγουδιστής, αφήνοντας να εννοηθεί πως διαφωνεί με την αλλαγή της τραγουδίστριας από τότε που χώρισαν επαγγελματικά και προσωπικά.

Μιλώντας για τους συναδέλφους του, ο Γιώργος Νταλάρας άφησε αιχμές ότι κάνουν πρόχειρες δουλειές με στόχο το κέρδος: «δεν θέλω να ανέβω στη σκηνή και να τραγουδήσω ό,τι τύχει και να παίξω εγώ και οι συνάδελφοί μου οτιδήποτε, σε έναν οποιοδήποτε χώρο, που σας προσφέρουν οτιδήποτε και μπαίνετε με οποιοδήποτε εισιτήριο... θέλω αυτό που κάνω να εμπεριέχει και εμένα». 

Σκληρή ήταν η απάντηση του τραγουδιστή και στους επικριτές του. «Τι θέλετε να πω στον κόσμο; Ότι είμαι ασυνάρτητος;... Πήγε καλά η ζωή μου, έβγαλα αρκετά χρήματα, μπορώ να ζήσω! Τώρα που ο κόσμος απελπίζεται, εγώ μπορώ να πάω σπίτι μου, να πατήσω το κουμπί και να έχω θέρμανση. Κάποιος άλλος δεν έχει», είπε και πρόσθεσε πως κάποιοι έσπευσαν να... διαφημιστούν μέσω των ενοχών του!

«Δεν ήθελα να ασχολούμαι με σκουπιδοτενεκέδες και σκουπίδια. Δεν άνοιξα ποτέ τα σκουπίδια κανενός να δω τι έχουν μέσα. Έτσι κι από εσάς, δεν θέλω να ανοίγετε τα σκουπίδια μου. Τα σκουπίδια είναι σκουπίδια», κατέληξε ο τραγουδιστής, τονίζοντας πως δεν έχει σκοπό να σταματήσει να τραγουδά στον κόσμο και ας «έβρεξε» γιαούρτια σε κάποιες συναυλίες του. 


Related

showbiz 8819241419243123878

Follow us


item