News-Piper

Ευαγγελία Αραβανή: «Αποδείχθηκε ότι η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μου πήρε τη θέση»

Η Ευαγγελία Αραβάνη μιλώντας στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη στο MTV, έριξε τις μπηχτές για την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου του «Μες στην ...


Η Ευαγγελία Αραβάνη μιλώντας στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη στο MTV, έριξε τις μπηχτές για την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου του «Μες στην καλή χαρά», αρκετούς μήνες μετά την απομάκρυνσή της από τον σταθμό.

Η Ευαγγελία Αραβανή είπε μεταξύ άλλων: «Είχα περάσει από δοκιμαστικό, οπότε όταν σου λένε ξαφνικά ότι δεν θα συνεχίσουμε μαζί, εγώ αυτό που ρώτησα ήταν εάν έκανα κάτι εγώ ή εάν έχετε κάποιο παράπονο για τη δουλειά μου και γι' αυτό πρέπει να αποχωρήσω. Στην πορεία αποδείχτηκε ότι μου πήρε τη θέση η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Τώρα γιατί κράτησαν την Κωνσταντίνα και όχι εμένα δεν μπορώ να το ξέρω διότι ήταν απόφαση της διοίκησης του καναλιού. Αν τη συναντήσω έξω, θα της μιλήσω. Δεν μου έκανε κάτι η κοπέλα. Εντάξει, έχασα τη θέση μου αλλά δεν φταίει η Κωνσταντίνα για αυτό»

Related

TV 4437730498028654655

Follow us


item