News-Piper

Ηλίας Βρεττός: Απαντάει για την σχέση του με την Ευαγγελία Αραβανή

​Για τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να ζει έναν μεγάλο έρωτα με την Ευαγγελία Αραβανή μίλησε ο Ηλίας Βρεττός. Ο τραγουδιστής, δήλωσε στ...


​Για τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να ζει έναν μεγάλο έρωτα με την Ευαγγελία Αραβανή μίλησε ο Ηλίας Βρεττός.
Ο τραγουδιστής, δήλωσε στην κάμερα του Star:

«Τον τελευταίο ενάμιση μήνα, διαβάζω και κάτι διαφορετικό. Κάθε φορά και ένα διαφορετικό όνομα, με το οποίο είμαι μαζί του. Δεν μπορώ να μπαίνω στη διαδικασία να διαψεύδω ή να επιβεβαιώνω! Δεν έχω απασχολήσει και δεν θέλω να απασχολώ με την προσωπική μου ζωή».
Ξεκαθάρισε ωστόσο, πως «με την Ευαγγελία γνωριζόμαστε πολύ καιρό!»
Πώς είναι όμως αυτή την περίοδο στη ζωή του;
«Είμαι μια χαρά γενικότερα αυτή την περίοδο στη ζωή μου. Έχω πάρα πολύ τρέξιμο και καθόλου ελεύθερο χρόνο. Έχω κάνει focus και στη δουλειά μου, αλλά και στο Dancing».
Όσο για το τι θέση έχουν ο έρωτας και οι γυναίκες στην καθημερινότητα του;
«Μια γυναίκα είναι πάντα ευπρόσδεκτη. Μ΄αρέσει να ερωτεύομαι και να έχω έναν άνθρωπο δίπλα μου. Αν είναι να έρθει, θα έρθει!»
Στο "Πρωινό Mou" σχολίασαν το θέμα και έκαναν κάποια καυστικά σχόλια για τους τραγουδιστές που δεν θέλουν να μιλάνε για την προσωπική τους ζωή, θέλοντας να παρουσιάζονται ως σόλο για να μην χάνουν τις θαυμάστριες τους...

Related

PROINO MOU 7980475645370798249

Follow us


item