News-Piper

Μαίρη Συνατσάκη:"Δεν με ενοχλεί η σύγκριση με την Μανωλίδου"

Η Μαίρη Συνατσάκη απάντησε στους τηλεκριτικούς, αλλά και σε όσους την συγκρίνουν με την Ευγενία Μανωλίδου.  «Δεν θα έλεγα ότι ο ρόλος μ...


Η Μαίρη Συνατσάκη απάντησε στους τηλεκριτικούς, αλλά και σε όσους την συγκρίνουν με την Ευγενία Μανωλίδου. «Δεν θα έλεγα ότι ο ρόλος μου είναι περιορισμένος. Καλούμαι να εξυπηρετήσω ένα συγκεκριμένο concept. Αυτό  ζητάνε και αυτό κάνω» υποστηρίζει.

«Δεν με ενοχλεί» λέει για τη σύγκριση με την Μανωλίδου.
Πως βλέπει η ίδια τον εαυτό της στο «Master chef»;; «Με παρατηρώ κάπως αποστασιοποιημένη. Ομολογώ όμως ότι η αγωνία μου είναι μεγάλη. Είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου. Θα προτιμούσα να μην αναφερθώ στο τι μου αρέσει και τι όχι. Δεν θέλω να βγάλω εύκολα συμπεράσματα. Θα αφήσω να κυλήσουν μερικά επεισόδια» δηλώνει η Συνατσάκη.

Related

TV 4090312458483931796

Follow us


item