News-Piper

Κατερίνα Στικούδη: Την ενοχλεί η σάτιρα του "Δέστε τους";

Η Κατερίνα Στικούδη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «MTV Movies & Stars» του Γιώργου Σατσίδη. «Έχω ακούσει πολλά όλα αυτά τα χρόνια και ...


Η Κατερίνα Στικούδη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «MTV Movies & Stars» του Γιώργου Σατσίδη.

«Έχω ακούσει πολλά όλα αυτά τα χρόνια και για τη φωνή μου. Ακούω διάφορα για αυτό που κάνω, τα τραγούδια μου, την ύπαρξη μου γενικότερα. Έχω συνηθίσει όμως», δήλωσε η τραγουδίστρια για όσους την αποκαλούν άφωνη.


Συνέχισε λέγοντας: «Δεν είναι στόχος μου να κάνω την καριέρα της Μαρινέλλας. Δεν προσπαθώ να δείξω κάτι το οποίο δεν είμαι!».

Η τραγουδίστρια που βρέθηκε στο Shamone , το μαγαζί του Φώτη Σεργουλόπουλου απάντησε για μια ακόμα φορά στους επικριτές της και υποστήριξε πως δεν την ενοχλούν τα σχόλια που κάνουν για εκείνη στο "Δέστε τους", αν και οι εκφράσεις της έδειχναν κάτι άλλο....


Related

showbiz 7247420287642954232

Follow us


item