News-Piper

"Πρωινό mou": Πως σχολίασαν την συνέντευξη της Σίσσυς Χρηστίδου;

​Ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε ο γιός της, αλλά και μία γυναίκα που συνάντησε τυχαία, έκαναν την Σίσσυ Χρηστίδου να αναθεωρήσει ...


​Ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε ο γιός της, αλλά και μία γυναίκα που συνάντησε τυχαία, έκαναν την Σίσσυ Χρηστίδου να αναθεωρήσει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τα πράγματα, όπως αποκάλυψε η ίδια! Παράλληλα, η παρουσιάστρια μίλησε για τις αλλαγές στη ζωή της, το «Πρωινό ΑΝΤ1» και τις κριτικές που έλαβε.

«Χρειάστηκε να νοσηλευτεί ο Φίλιππος για 10 μέρες. Έπρεπε να πηγαίνω στην εκπομπή… Έκλαιγα στο καμαρίνι και έπρεπε να βγω να κάνω εκπομπή. Ο φόβος μου ήταν μην το μάθει κανείς και έρθει στο νοσοκομείο. Μη μαζευτούν δημοσιογράφοι από κάτω κλπ. Κάποια στιγμή εμφανίστηκε ένας δημοσιογράφος που πίστευα ότι το σεβάστηκε -μέχρι πριν λίγες μέρες που δημοσιοποίησε τελικά τις φωτογραφίες έξω απ’ την κλινική», είπε η Σίσσυ και συνέχισε: «αυτό που μετράει είναι ότι εκείνη την περίοδο ήταν που πήρα αποφάσεις. Κάθεσαι και στεναχωριέσαι για πράγματα μικρά που σου φαίνονται τεράστια μέχρι να σου συμβεί κάτι ουσιαστικό, ένα ουσιαστικό πρόβλημα, αυτό μπορεί να είναι μόνο πρόβλημα υγείας… να μην ξέρεις τι να κάνεις για να προστατεύσεις το παιδί σου, εκεί γίνονται όλα τόσο μικρά και σταμάτησαν να μ’ ενδιαφέρουν τα υπόλοιπα. Αυτή τη στιγμή τη ρουφάω τη ζωή μου. Βρήκα άλλη ισορροπία με τον άντρα μου, με τη δουλειά και τους συνεργάτες μου. Πριν δεν ήμουν έτσι, ήμουν ένας άνθρωπος μέσα σε μεγάλο άγχος. Σε πολλούς έχει συμβεί αυτό, κάτι συνταρακτικό που μπορεί να αλλάξει τη ζωή σου για πάντα».
Την συνέντευξη της παρουσιάστριας σχολίασαν και στο "Πρωινό Mou" και φρόντισαν να στείλουν τα περαστικά τους στον μικρό Φίλιππο.....

Related

SISSY 5292583798531854083

Follow us


item