News-Piper

Δείτε την collection ρούχων που σχεδίασε η Μαρία Μπακοδήμου

Το 'πε και το ΄κανε! Η παρουσιάστρια Μαρία Μπακοδήμου απο χθες είναι και επίσημα σχεδιάστρια μόδας! Η προσωπική της συλλογή ρού...


Το 'πε και το ΄κανε!
Η παρουσιάστρια Μαρία Μπακοδήμου απο χθες είναι και επίσημα σχεδιάστρια μόδας!
Η προσωπική της συλλογή ρούχων βγήκε στον "αέρα" έτοιμη προς πώληση μέσα απο το site της"marymary" και για αυτό, το νέο της εγχείρημα η Μαρία Μπακοδήμου μιλάει αποκλειστικά στο FTHIS.GR !

"Είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό το νέο ξεκίνημα. Ο κόσμος δεν γνώριζε ότι η συλλογή θα έβγαινε χθες στον διαδικτυακό "αέρα" και με ένα μόνο tweet μου, που τους ενημέρωνα, ανταποκρίθηκαν άμεσα. Είμαι ενθουσιασμένη με την αποδοχή. Η συλλογή έχει επιρροές ‘60ς και ΄70ς γιατί αυτό είναι και το στιλ μου. Σχεδίασα ρούχα που φοράω εγώ. Λατρεύω τα ρούχα αυτών των δεκαετιών γιατί έχουν χαρακτήρα, με εμπνέουν και φέτος είναι πάλι στη μόδα."
Σε ερώτηση μας ότι πολλοί celebrity στο εξωτερικό υπογράφουν μια collection δανείζοντας την υπογραφή τους αλλά επι της ουσίας δεν τα σχεδιάζουν οι ίδιοι, η παρουσιάστρια απαντά:
"Τα ρούχα είναι αποκλειστικά σχεδιασμένα από εμένα. Και τα πατρόν και τα σχέδια και τα υφάσματα όλα τα έχω φτιάξει και τα έχω διαλέξει εγώ. Τα ρούχα είναι φτιαγμένα στην Ελλάδα. Σε αυτούς τους καιρούς που ζούμε πρέπει να σκεφτόμαστε αλληλέγγυα για αυτό και απευθύνθηκα σε ελληνικές βιοτεχνίες. Μπορεί αυτό να μειώνει κατά πολύ το κέρδος που θα έχω, αλλά σημαντικό είναι να προσπαθούμε να στηρίξουμε ο ένας τον άλλον και να αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα".

Related

fashion 7445627461871386459

Follow us


item