News-Piper

Κώστας Τσάκωνας : "Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος με πήρε και μου ζήτησε συγνώμη"

Σάλος προκλήθηκε χθες Δευτέρα, όταν πολύ γνωστό site ανέβασε στο πρωτοσέλιδο του την σοκαριστική είδηση πως ο αγαπημένος μας ηθοποιός Κ...


Σάλος προκλήθηκε χθες Δευτέρα, όταν πολύ γνωστό site ανέβασε στο πρωτοσέλιδο του την σοκαριστική είδηση πως ο αγαπημένος μας ηθοποιός Κώστας Τσάκωνας αυτοκτόνησε. Μάλιστα στην εν λόγω σελίδα, δημοσιεύθηκε και…το κείμενο του "ιδιόχειρου σημειώματος" του (παραλίγο!) αυτόχειρα με τους λόγους που τον οδήγησαν στην απεγνωσμένη αυτή πράξη.

Η "κακόγουστη φάρσα" που προκάλεσε σοκ στους συναδέλφους του ηθοποιού στο θέατρο και την τηλεόραση, δεν είχε τελειωμό, αφού συνεχώς νέες λεπτομέρειες έβλεπαν το φως της δημοσιότητας: τι ώρα θα κηδευόταν σήμερα Τρίτη, σε ποιο νεκροταφείο και ένα σωρό άλλες ανυπόστατες πληροφορίες, όπως αποδείχθηκε.
Μιλώντας αποκλειστικά στο FTHIS.GR ο γλυκύτατος ηθοποιός δήλωσε: “Σας μιλάω από τον άλλο κόσμο" είπε γελώντας μόλις απάντησε το τηλέφωνο του!
"Είμαι μια χαρά, ζω και είμαι στο σπίτι μου. Η αλήθεια είναι ότι πέρασα ένα δύσκολο βράδυ με τα τηλεφωνήματα να μην σταματούν! Μάλιστα επικοινώνησε μαζί μου και ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος και μου ζήτησε συγγνώμη για όλα αυτό που έγινε. Μου εξήγησε ότι κάποιος συντάκτης έγραψε αυτή την μακάβρια είδηση, αλλά με τον Μάκη γνωριζόμαστε χρόνια και.. όλα καλά! Μέχρι ο Γιάννης Πάριος με πήρε στο τηλέφωνο να με ακούσει και τον ευχαριστώ. Και ο Στάθης Ψάλτης επικοινώνησε μαζί μου. Πριν από λίγο άνοιξα το κινητό μου και γίνεται χαμός από μηνύματα που έρχονται. Εχθές, μέχρι τις 1:30 τα ξημερώματα το τηλέφωνο μου χτυπούσε σαν τρελό! Ακόμα και από την Ζάκυνθο με πήρε ένας φίλος μου από το ΣΥΡΙΖΑ (από το νησί κατάγεται η γυναίκα μου) που μου αποκάλυψε πως ήθελαν να προχωρήσουν σε  διαμαρτυρία για την… αυτοκτονία μου που έγινε για πολιτικούς λόγους"!
"Το μόνο μου παράπονο είναι, πως αφού ζω από το δέντρο που είχε πέσει στο κεφάλι μου, πριν από οχτώ χρόνια, δεν έχω καταφέρει να δικαιωθώ από το Δήμο Αθηναίων" μας αποκάλυψε ο Κώστας Τσάκωνας.
"Εγώ οδηγούσα το μηχανάκι μου στο δρόμο και έπεσε το δέντρο πάνω μου, τραυματίζοντάς με. Έστειλα επιστολή στον τότε Δήμαρχο τον κ. Κακλαμάνη για να με αποζημιώσουν και μου είπε πως πρέπει να πάω δικαστικά. Μέχρι και επιστολή έστειλα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας τον κ. Παπούλια που απαξίωσε να μου απαντήσει γραπτώς. Επικοινώνησε η γραμματέας του μαζί μου, για να με ενημερώσει πως δεν μπορούν να παρέμβουν, ώστε να εκδικαστεί η υπόθεσή μου που πλέον μετράει οχτώ χρόνια. Τέτοια δικαιοσύνη…".

Related

facebook 6086583765646952974

Follow us


item