News-Piper

Έλενα Ακρίτα:"Ποιος είναι αυτός ο Βαλάντης;"

Σαρκαστική κι αυτοσαρκαστική, εύστοχη και αληθινά καίρια όπως πάντα, η διαχρονική κυρία των media αποδεικνύει περίτρανα πόσο ισχύει το «...


Σαρκαστική κι αυτοσαρκαστική, εύστοχη και αληθινά καίρια όπως πάντα, η διαχρονική κυρία των media αποδεικνύει περίτρανα πόσο ισχύει το «η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει». Χειρίζεται τον λόγο δεξιοτεχνικά, είτε γράφει κείμενα σε εφημερίδες, είτε υπογράφει σενάρια και θεατρικά έργα, είτε σχολιάζει στα social media, είτε δίνει συνέντευξη εφ' όλης της ύλης όπως σε εμάς.

Βίον ανθρόσπαρτον να ευχηθούμε! Ηταν «άθλος» τελικά ότι κατάφερες να παντρευτείς με τον Γιώργο Κυρίτση χωρίς να σας πάρουν χαμπάρι οι παπαράτσι. Ή μήπως απλώς είναι «μύθος» το ότι δεν γλιτώνει κανείς επώνυμος από τις κάμερές τους;
Δεν υπήρξε κανένας «άθλος». Ηταν η βαθύτατη επιθυμία μας να παντρευτούμε μακριά από κάμερες και φλας -κι όταν πραγματικά θες να κρατήσεις κάτι για σένα, το καταφέρνεις. Από την άλλη, γνωρίζεις πολύ καλά ότι αυτούς που βρίσκουν οι παπαράτσι, τους βρίσκουν γιατί έχουν- οδηγίες απ' τους ίδιους. Ενα στημένο παιχνίδι είναι όλο αυτό και βγάζει μάτι!
Εμοιαζες πολύ ευτυχισμένη στον γάμο σου με όλα τα αγαπημένα σου πρόσωπα γύρω...
Δεν έμοιαζα, ήμουν! Ημουν και χαρούμενη και συγκινημένη και πολύ ευτυχισμένη! Ομως, ξέρεις πως θέλω να κρατάω χαμηλούς τόνους για ό,τι αφορά την προσωπική μου ζωή. Εγινε ο γάμος, ενημέρωσα μέσω facebook γι' αυτόν την επόμενη ημέρα και ανέβασα φωτογραφίες για διευκόλυνσή σας. Πέραν τούτου, τι άλλο να πω; Βιαστήκαμε λίγο, παιδιά είμαστε, θα μάθουμε από τα λάθη μας. Αλλωστε- ή μικρός μικρός παντρέψου ή...
Μπορεί να φοράς τη... βέρα στο δεξί, αλλά στο χέρι δεν έχεις πληρωθεί ακόμα απ' τα «Μυστικά της Εδέμ».
Δεν έχουμε πληρωθεί με τον Γιώργο. Μας οφείλονται γύρω στα δύο χρόνια, μας πηγαίνουν από μήνα σε μήνα και φως δεν βλέπουμε από πουθενά ...γι' αυτό και κινούμαστε πια νομικά. Μου χρωστάνε από την «Εδέμ», μου χρωστάνε κι από τον εκδοτικό οίκο όπου έβγαλα τα «Χτυποκάρδια στο κρανίο», το βιβλίο μου που έγινε μπεστ σέλερ. Ούτε κι από εκεί πήρα ένα ευρώ ...κυριολεκτώ για το ένα ευρώ. Ούτε ένα όμως! Αυτή είναι η Ελλάδα του'12. Ούτε η πρώτη είμαι, ούτε η τελευταία ...και είναι πραγματικά τραγικό αυτό!
Μετά το «Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας», έχουμε τώρα το «Η τηλεόραση στα χρόνια της τουρκολαγνείας»! Το σχόλιό σου;
Στην κρατική τηλεόραση άρχισε ένα μπαράζ εκπληκτικών σειρών αγγλικών, δανέζικων κ.λπ. που προτείνει μια εναλλακτική λύση στον τηλεθεατή. «Τσίμπησαν» κάποια νούμερα στις πρεμιέρες τους και όταν πια κάτσει η μπίλια των τηλεθεάσεων εκεί θα δούμε αν ο κόσμος... ψηφίζει δαγκωτό τούρκικο. Αν ναι, είναι άξιος της μοίρας του! Οταν σου προσφέρω το καλύτερο πιάτο και εσύ προτιμάς το κατεψυγμένο και το φτηνό... ας πρόσεχες!
Εγινε πολύς ντόρος για το φιλί μεταξύ δύο αντρών που... κόπηκε από τον «Πύργο του Ντάουντον», που ξεκίνησε τη Δευτέρα στη NET. Πώς το σχολιάζεις;
Στη ΝΕΤ πρώτα κάνουν μια αξιόλογη προσπάθεια και μετά βάζουν τα χεράκια τους και βγάζουν τα ματάκια τους! Τι σκέφτηκαν; Υπερβάλλων ζήλος, ακραίος συντηρητισμός, τάση αυτοκαταστροφής ή απλώς βλακεία;
Παραμένεις απόλυτη στο ότι δεν θα ξαναγράψεις σίριαλ;
Απόλυτη δεν ξέρω να σου πω αν θα είμαι, αν παραμείνω απλήρωτη και αν τρώμε όλοι απ' τα έτοιμα. Δεν το ξέρω ...σου το λέω με το χέρι στην καρδιά: Εύχομαι και προσεύχομαι να μη μου συμβεί, να μην αναγκαστώ να το κάνω ξανά! Σου το λέω έντιμα. Θέλω να γράψω βιβλία, θέλω να ασχοληθώ με άλλα πράγματα, έχω μεγαλώσει πάρα πολύ και κουβαλάω μεγάλη κούραση απ' τα χρόνια που έγραφα καθημερινές σειρές. Ηταν απίστευτα ψυχοφθόρο για μένα όλο αυτό! Βεβαίως, είμαι ευγνώμων που έβγαλα πολύ καλά χρήματα και που αγαπήθηκαν τόσο πολύ όλες οι σειρές, αλλά αυτό το κάθε μέρα γράψιμο, με τσάκισε.
Ισχύει πως ξαναδουλεύεις πάνω σε ένα παλιότερο μπεστ σέλερ σου, τη «Διαθήκη της Ελενας»;
Ναι. Είχε βγει τη δεκαετία του '80 και ήταν μια χιουμοριστική ελεύθερη προσέγγιση στην Παλαιά Διαθήκη. Το κοιτάω λοιπόν με μια πιο σημερινή οπτική. Κρατάω τον σκελετό του, αλλά το γράφω απ' την αρχή. Αρκεί να βρώ σωστό εκδοτικό οίκο ...δεν μπορώ να συνεχίσω να μην πληρώνομαι για τη δουλειά μου!
Πόσο δυνατά... Φώτα Πορείας πρέπει να ανάψουν για να βγούμε από το απόλυτο σκοτάδι;
Οφείλουμε να ρίξουμε δυνατούς προβολείς και γύρω μας και σε μας τους ίδιους. Να δούμε τι έφταιξε και για την όλη κατάντια αλλά και για το ότι χωθήκαμε στους καναπέδες μας και γκρινιάζουμε μέσα από τα social media.
Μέσα από το twitter σου δέχτηκες επιθέσεις και μηνύματα υβριστικά και απειλητικά με το που καταφέρθηκες ενάντια της Χρυσής Αυγής. Φοβήθηκες;
Δεν πρόκειται να σταματήσω να έχω τις απόψεις μου για τη Χρυσή Αυγή και δεν θα σταματήσω να γράφω ό,τι θέλω και όπως το θέλω. Δεν θα μπω στην τρομοκρατία του ότι είναι πιο... μπρατσαράδες και πιο δυνατοί από μένα. Την επόμενη φορά που θα δεχθώ απειλητικά μηνύματα θα σπεύσω στον εισαγγελέα και στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, γιατί εμείς στη δημοκρατία έτσι αντιδρούμε! Δεν... μασάω σε τέτοια «χαστούκια». Τι θα έκανα σε ένα ανάλογο σκηνικό με αυτό του Κασιδιάρη και της Κανέλλη, δεν ξέρω. Νομίζω ότι θα χυμούσα πάνω του με τα νυχάκια μου! Τώρα, τι θα έκαναν τα νυχάκια μπροστά στην μπουνιά είναι άλλη ιστορία, αλλά εγώ αυτά έχω. Τα νυχάκια μου και τη γλώσσα μου, τον λόγο μου. Κι αυτό σίγουρα τους πονάει.
Από την εκπομπή σου «Φώτα πορείας» πέρασαν πολλοί καλλιτέχνες όπως η Αλεξίου και η Γαλάνη, για τις οποίες πρόσφατα ο Βαλάντης είπε ότι πρέπει να πάνε στο σπίτι τους.
Τι μου λες, παιδί μου; Δεν μου λες πρώτα ποιος είναι αυτός ο Βαλάντης ...επίθετο δεν έχει; Λύσε μου την απορία.
Ενας τραγουδιστής που έβαλε εναντίον των «παλιών», που δεν αφήνουν, λέει, χώρο στους «νέους» να «αναπνεύσουν»... Πόσο οξυγόνο ρουφάει η Χαρούλα και η Δήμητρα πια; (γέλια)
Και θες να στο σχολιάσω τώρα αυτό; Ο Σινάτρα, η Φιτζέραλντ και η Πιάφ έπρεπε να πάνε σπίτια τους δηλαδή; Για να μείνει ποιος; Δεν τον ξέρω τον πώς τον είπες κι από αυτά που μου λες δεν με ενδιαφέρει και να τον μάθω, αλλά προφανώς θέλει να θορυβήσει και να ακουστεί. Το έχουν κάνει κι άλλοι. Για να κάνουν «όνομα», βάλλουν εναντίον των πολύ μεγάλων ονομάτων ...αυτό χωρίς εισαγωγικά! Τι καταφέρνουν μ' αυτό; Τίποτα απολύτως. Γιατί εγώ όταν πήγα στην Πρωτοψάλτη με τη Ρεμπούτσικα, αλλά και στην Χαρούλα και στη Δήμητρα στο «Παλλάς», καρφίτσα δεν έπεφτε. Κι ούτε πρόκειται να αλλάξει αυτό λόγω του πώς τον είπαμε, θύμησέ μου! Ξεχνάω εύκολα η γυναίκα πια!
Κάνεις χιούμορ και αυτοσαρκάζεσαι. Πόσο σε βοηθά αυτό;
Αρχίζει κι αυτό και ατονεί με όλα αυτά που γίνονται, δεν σου το κρύβω. Αλλά ευτυχώς μου δίνονται αφορμές και παίρνω τα πάνω μου, πάλι όπως το χέρι χέρι Σαμαρά και Μέρκελ στην Αθήνα! Εκλαιγα από τα γέλια με αυτόν τον «έρωτα»!
Ο «Αδύναμος κρίκος», το τηλεπαιχνίδι που παρουσίαζες αυστηρή και αδέκαστη στο Mega, επανέρχεται με τον Νίκο Μουτσινά παρουσιαστή...
Εχει ταλέντο ο Μουτσινάς! Από εκεί και πέρα, τον «Κρίκο» δεν τον έφερα... σεντόνι προίκα με το μονόγραμμά μου απ' το σπίτι μου. Δεν ήταν ιδιοκτησία μου, άρα μπορεί να τον πάρει ο καθένας. Αν έχω μια ένσταση, είναι η εποχή που βγαίνει! Οταν τον έκανα εγώ και τους ρώταγα τι θα τα κάνουν τα λεφτά, μου απαντούσαν πως θα κάνουν ταξίδι με την κοπέλα τους, θα πάρουν μηχανή κ.λπ. Μπορούσα λοιπόν να είμαι και σκληρή και βιτριολική για την πολυτελή επιλογή τους. Τώρα που έχουν γίνει πια τα πράγματα τόσο δύσκολα και άγρια και που ο παίκτης θα σέρνεται εκεί γιατί αν δεν κερδίσει μπορεί να τον πετάξουν από το σπίτι με τα τρία παιδιά του, δεν μπορείς να είσαι σκληρός και ούτε να κάνεις καυστικό χιούμορ. Πιστεύω ότι είναι λάθος η εποχή για να βγει ο«Κρίκος».
Πάμε μεσημεριανή ζώνη και Μενεγάκη VS Μελέτη τώρα;
Το ήξερα ότι θα με... ανακρίνεις και μελέτησα! Είναι δύο ξανθιές τελείως κόντρα μεταξύ τους ...ως προσωπικότητες εννοώ. Απ' τη μια είναι η Ελένη, η ωραιότερη γυναίκα για μένα που έχει περάσει ποτέ από την ελληνική τηλεόραση! Είναι Μπάρμπι με μυαλό η Ελένη! Κι από την άλλη, είναι η Μελέτη, ένα ωραίο κορίτσι, με σωστά ελληνικά που προσπάθησαν όταν βγήκε να το ζουλήξουν και να το χωρέσουν στης Μενεγάκη το ρούχο. Με το που πέταξε το ρούχο, έγινε ο εαυτός της ...σ' αρέσει, δεν σ' αρέσει. Δεν προσποιείται. Είναι πολύ ενδιαφέρον το... απέναντί τους. Δεν την αλλάζω την Ελένη! Αλλά και η Μελέτη «την παλεύει»!
Χαρακτηρίζεις τη Μενεγάκη «Μπάρμπι με μυαλό». Μια έξυπνη γυναίκα τι λόγο έχει να συνεχίσει να παίζει αυτό το έργο υπερέκθεσης από παραλία σε παραλία και από ψώνια σε ψώνια; Δεν υπάρχει κίνδυνος έντονος να «καεί»;
Βλέπεις να έχει «καεί»; Μήπως ξέρει κάτι παραπάνω που δεν το ξέρουν άλλοι; Ξέρει να επιβιώνει η Ελένη! Κατάφερε να επιβιώσει από το ότι ενώ όλοι τη θεωρούσαν το τέλειο ελληνικό μοντέλο της πανέμορφης που 'ναι σύζυγος και μητέρα τριών παιδιών, αποφάσισε να χωρίσει όπως τόσες άλλες γυναίκες. Δεν έκανε πίσω! Επιβίωσε και στάθηκε και όρθια! Από κει και πέρα, δεν νομίζω ότι τον χρειάζεται πλέον όλον αυτό τον ντόρο. Αν με ρωτούσε «Ξέρεις κάτι, ρε Ελενα, να το κάνω, ή να μην το κάνω;» θα της έλεγα να μην το κάνει πια. Δεν πείθονται να τη δουν για το πόσο καλοσχηματισμένο είναι πια το σώμα της ...έχει μπει μέσα στα σπίτια τους, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη τους. Η συμβουλή είναι να τα... αραιώσει όλα αυτά!
Πες μου ποιον ή ποια θεωρείς τηλεπερσόνα του '12, Ελενα;
Μ' αρέσει πολύ η Σία Κοσιώνη, αλλά τον τίτλο τον δίνω στη Χριστίνα Σούζη, που λέει τον καιρό στον ΣΚΑΪ! Είναι το πρόσωπο της τηλεόρασης του '12. Σε ένα υποβαθμισμένο αντικείμενο του καιρού, έδωσε άλλη υπόσταση. Χαρισματικό πλάσμα, ικανότατο! Παίρνει κάτι που είναι άχαρο και επειδή το αγαπά γίνεται ενδιαφέρον. Και αυτό με κερδίζει εμένα ...το να αγαπάς αυτό που κάνεις σε κάνει πάντοτε ξεχωριστό! ...
Βιογραφικό
Διακεκριμένη δημοσιογράφος και ευθυμογράφος, συγγραφέας και σεναριογράφος, ενώ έχει ασχοληθεί και με την υποκριτική. Κόρη του Λουκή και της Σύλβας Ακρίτα, εργάστηκε στον «Ταχυδρόμο», το «Βήμα», το «Εθνος» και στα «Νέα».
Στην TV ξεχώρισε ως παρουσιάστρια εκπομπών και παιχνιδιών -ανάμεσά τους τα «Πινγκ Πονγκ», «Κορώνα-γράμματα», «Κυριακάτικα», «Ο πιο αδύναμος κρίκος»- και ως σεναριογράφος επιτυχημένων σειρών όπως τα «Γόβα στιλέτο», «Στα φτερά του έρωτα», «Βέρα στο δεξί» και «Τα μυστικά της Εδέμ».
Μεγάλη επιτυχία γνώρισαν όμως και τα μπέστ σέλερ βιβλία της -ανάμεσά τους τα «Από την Ελενα με χαμόγελο», «Η διαθήκη της Ελενας», «Η Ελενα στη χώρα των θαυμάτων», «Χτυποκάρδια στο κρανίο»-, ενώ έσκισε με το το θεατρικό της έργο «Η δίαιτα του αστροναύτη» που ανέβασε ο Σταμάτης Φασουλής.
Εχει κάνει τρεις γάμους: Με τον Νάσο Κόκκινο, τον Κώστα Αρζόγλου και πρόσφατα με τον Γιώργο Κυρίτση. Ο μεγάλος της έρωτας όμως είναι ο γιος της, ο Παύλος.
Την επόμενη φορά που θα δεχθώ απειλητικά μηνύματα θα σπεύσω στον εισαγγελέα και στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, γιατί εμείς στη δημοκρατία έτσι αντιδρούμε! Δεν μασάω σε τέτοια «χαστούκια»!
Θέλω να γράψω βιβλία, να ασχοληθώ με άλλα πράγματα. Εχω μεγαλώσει πάρα πολύ και κουβαλάω μεγάλη κούραση απ' τα χρόνια που έγραφα καθημερινές σειρές. Ηταν απίστευτα ψυχοφθόρο αυτό!
Γραπτός λόγος

Η Ελενα Ακρίτα έχει ξεκινήσει να δουλεύει μια καινούργια εκδοχή ...πιο σημερινή... του παλαιότερου μπεστ σέλερ της «Η διαθήκη της Ελενας», ενώ έχει στο νου της αργότερα να ξαναγράψει και θέατρο...

TV Έθνος

Related

showbiz 8787794040078774701

Follow us


item