News-Piper

Παναγιώτα Βλαντή:"Μπορεί και να μην παντρευτώ ποτέ"

Η Παναγιώτα Βλαντή μιλώντας στο περιοδικό "ΟΚ!" μίλησε για την προσωπική της ζωή, τονίζοντας πως, άσχετα με το αν θα παντρευτεί...


Η Παναγιώτα Βλαντή μιλώντας στο περιοδικό "ΟΚ!" μίλησε για την προσωπική της ζωή, τονίζοντας πως, άσχετα με το αν θα παντρευτεί ή όχι, πάντα θα ζει σαν παντρεμένη με τον σύντροφό της.


Η ηθοποιός, που βρίσκεται σε μόνιμη σχέση εδώ και 7 χρόνια, εκμυστηρεύτηκε πως θα ήθελε κάποια στιγμή να παντρευτεί και να κάνει παιδιά. «Αν παντρευτώ τελικά, δεν θα το κάνω με τυμπανοκρουσίες. Θα προτιμούσα να γίνει αστραπιαία, να έχει κανονίσει τα πάντα ο σύντροφός μου και να μου κάνει έκπληξη. Μοναδική προϋπόθεση που θα έθετα εγώ, είναι να είναι δίπλα μας η θάλασσα. Η αλήθεια είναι ότι ο γάμος με άγχωνε από τότε που ήμουν μικρή. Μπορεί κάποια στιγμή να παντρευτώ αλλά μπορεί και να μην παντρευτώ ποτέ. Πάντα όμως στην ζωή μου θα ζω σαν παντρεμένη. Δεν έχω τίποτα εναντίον του γάμου, απλά μέχρι τώρα δεν χρειάστηκε να παντρευτώ. Από τη στιγμή που ζω με τον σύντροφό μου, δεν είναι σαν να είμαστε παντρεμένοι;»



Για το θέμα των παιδιών είπε: «Αγαπώ πολύ τα παιδιά. Μου έχει συμβεί να τσακωθώ στον δρόμο με μια μητέρα που είδα να χτυπάει το παιδί της. Θα ήθελα πολύ να γίνω μητέρα αλλά δεν θέλω να αγχώνομαι ούτε να μου γίνει έμμονη ιδέα».

Τέλος, για το θέμα της απιστίας δήλωσε: «Παλαιότερα ήμουν πιο απόλυτη. Τώρα πια θεωρώ ότι η απιστία μπορεί να είναι και πταίσμα μποστά στην αρρωστημένη ζήλια ή την ψυχολογική βία. Φαντάζεσαι όμως πόσο χειρότερο θα ήταν αν τελικά ερωτευόταν μια άλλη; Αφού καμιά φορά χαμογελώντας λέω "αν πάει με καμιά άλλη, τουλάχιστον να μην την ερωτευτεί". Δεν ξέρω αν θα την συγχωρούσα ποτέ (την απιστία)».


Related

showbiz 8477405382295327164

Follow us


item