News-Piper

Όσα δεν ξέρετε για τον Άκη Πετρετζίκη

Ο  Άκης Πετρετζίκης  είναι ο πρώτος  Master   Chef  στην Ελλάδα, είναι νέος, ωραίος, ταλαντούχος ( και με το δικό του  site , όπου  μπορε...


Ο Άκης Πετρετζίκης είναι ο πρώτος Master Chef στην Ελλάδα, είναι νέος, ωραίος, ταλαντούχος (και με το δικό του site, όπου μπορείς να βρεις όλες τις συνταγές του – oisyntagesmoy.gr), όμως υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρεις για εκείνον.
Ο ίδιος, τα μοιράζεται αποκλειστικά με το Yupiii:

Πού μένει;
Μένω μόνος μου σε ένα διαμέρισμα στη Νέα Σμύρνη”.

Τι οδηγεί;
“Αυτοκίνητο και μηχανή. Suzuki και τα δύο, μαύρου χρώματος!”.

Ποια είναι η αγαπημένη του καθημερινή συνήθεια;
“Το πρωινό μου! Κανονική ιεροτελεστία. Γάλα, καφές, δημητριακά και, φυσικά, η πρωτεΐνη μου”.

Τι ξεχνάει πάντα;
“Να πάρω τηλέφωνο τους δικούς μου! Άσε…”

Τι ζώδιο είναι;
“Είμαι Ιχθείς με ωροσκόπο Σκορπιό! Έχω γεννηθεί στις 4 Μαρτίου του 1984”.


Ποιο είναι το αγαπημένο φαγητό;
“Τρελαίνομαι για μοσχάρι και για θαλασσινά, όπως κι αν είναι μαγειρεμένα”.

Ποιος ήταν ο πρώτος του έρωτας;
“Την έλεγαν Κατερίνα και τα φτιάξαμε όταν πήγαινα τρίτη ή τετάρτη δημοτικού (γέλια)”.

Ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή του μέχρι σήμερα;
“Όταν έφυγα από το σπίτι μου για να γίνω μάγειρας! Κυνήγησα τα όνειρά μου”.

Η τελευταία φορά που τσακώθηκε με κάποιον:
“Με ένα συνάδελφο στη δουλειά... Ε, εντάξει, αυτά συμβαίνουν -ειδικά μέσα σε μία κουζίνα υπάρχει ένταση και εκνευρισμός”.

Πόσο καιρό έχει να ερωτευτεί;
“Όχι πολύ καιρό…”

Related

showbiz 6575798699070906611

Follow us


item