News-Piper

Έλενα Παπαρίζου: «Είμαι καλά εδώ κι ένα χρόνο»

Η αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα της Νατάσας Θεοδωρίδου με την Έλενα Παπαρίζου, ξεκίνησε! Λίγο πριν βγουν και ανάψουν για τα καλά ...


Η αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα της Νατάσας Θεοδωρίδου με την Έλενα Παπαρίζου, ξεκίνησε!
Λίγο πριν βγουν και ανάψουν για τα καλά στο κέφι στη νυχτερινή Αθήνα, οι δυο τραγουδίστριες μίλησαν για τον έρωτα και για τη συνεργασία τους.
Μιλώντας για τις «Λάθος Αγάπες», η Νατάσα Θεοδωρίδου λέει πως οδηγούν:

«Στο σωστό δρόμο. Αλλά με ένα τρόπο, πάλι λάθος επιλογές κάνουμε, δεν ξέρω πως γίνεται!»
Σχολιάζοντας το ότι τόσο η Έλενα Παπαρίζου όσο και πολύς κόσμος που ακούει τα τραγούδια της κλαίει, η Θεοδωρίδου λέει πως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι:
«Ο έρωτας είναι ένα μοναδικό πράγμα στη ζωή του ανθρώπου. Τον θέλουμε».
Για τον έρωτα μίλησε όμως και η Έλενα Παπαρίζου, που είναι ερωτευμένη και το βροντοφωνάζει:
«Είμαι πολύ καλά εδώ κι ένα χρόνο! Για να είσαι καλά στα προσωπικά σου, πρέπει να βρεις πρώτα τον εαυτό σου. Και μετά βρίσκεις τον έρωτα. Όλα είναι τέλεια στη ζωή μου!»
Όσο για τη συνεργασία και τη γνωριμία της με τη Νατάσα; Δηλώνει ξετρελαμένη!
«Έχουμε έρθει πολύ κοντά και μπορώ να της μιλάω και για τα προσωπικά μου θέματα. Τρελάθηκα όταν τη γνώρισα πιο καλά! Και την αγαπώ πολύ!»
Πηγή: ΕΓΩ Weekly

Related

showbiz 4176747089870629685

Follow us


item