News-Piper

Γνωστή σχεδιάστρια μόδας δηλώνει:"Η πιο καλοντυμένη Ελληνίδα είναι η Τατιάνα Στεφανίδου"

 Είναι μια γυναίκα με άποψη και πάθος. Ένα κορίτσι από την Κρήτη που έχει όνειρο να κατακτήσει, με την δουλειά της, την Ελλάδα και θα ή...


 Είναι μια γυναίκα με άποψη και πάθος. Ένα κορίτσι από την Κρήτη που έχει όνειρο να κατακτήσει, με την δουλειά της, την Ελλάδα και θα ήθελε να μιλούν γι’ αυτή στην παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας, το Παρίσι.

Πριν από λίγα χρόνια σπούδασε εκεί αλλά άφησε τη Γαλλία γιατί έχει πολλά πράματα που την … δένουν με την Ελλάδα. Η Μαρίνα Ντουσάκη είναι μια νέα ταλαντούχα σχεδιάστρια μόδας και ενδυματολόγος και μίλησε στο styleland.gr για τον χώρο της, την οικονομική κρίση αλλά και μυστικό της επιτυχίας. Απολαύστε την, έχει και συμβουλές για το ντύσιμο σας. 

Τι ήταν αυτό που σε ώθησε να ασχοληθείς με το χώρο της μόδας; 
Δεν έχω σκεφτεί τι ήταν αυτό που με τράβηξε στο ν’ ασχοληθώ με τη μόδα. Ίσως να ήταν η μεγάλη μου αγάπη για τα χρώματα, τα υφάσματα και την … φαντασία. Λένε πως εάν βρεις το επάγγελμα που σου ταιριάζει είναι σαν να βρίσκεις την ψυχή σου σ’ αυτό τον κόσμο. Εγώ το βρήκα! 
Υπάρχει πεδίο στην Ελλάδα για να ξεδιπλώσεις ένας νέος σχεδιαστής μόδας το ταλέντο του;
Νομίζω πως στις μέρες μας δεν υπάρχει «χώρος» για καλλιτέχνες, για όνειρα, για επαγγελματικά σχέδια και για ταλέντα. Αντίθετα υπάρχει η έλλειψη προοπτικής, η αμφιβολία και η αβεβαιότητα. Στο μυαλό μου υπάρχουν δυο πλευρές. Η κοινωνία που μοιάζει να αδιαφορεί για την νεολαία και τους στόχους της και όλοι εμείς που προσπαθούμε να κάνουμε αυτό που αγαπάμε. Έχω λοιπόν απομονώσει όλες εκείνες τις εικόνες που μου χαλάνε το σκηνικό και συνεχίζω να δουλεύω με αισιοδοξία και πίστη σε μένα. 
Έχεις σπουδάσει στο Παρίσι πως και δεν έμεινες εκεί για ν΄ ασχοληθείς μ’  αυτό που αγαπάς;
Ναι στο Παρίσι έκανα κάποια σεμινάρια μόδας. Ήταν μοναδική εμπειρία για μένα και είναι όνειρο ζωής να δουλέψω εκεί. Προς το παρών υπάρχουν πράγματα που με κρατούν εδώ. 
Θεωρείς πως οι Έλληνιδες είναι καλοντυμένες; 
Γενικά δεν θεωρώ τις Ελληνίδες καλοντυμένες. Είναι καλό να ακολουθείς τις νέες τάσεις της εποχής σε συνδυασμό όμως με την αισθητική και την «ταυτότητα» σου. Αυτό το τελευταίο έχει χαθεί. Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις. 
Ετοιμάζεις νέα collection αυτή την περίοδο; 
Είμαι σε φάση προετοιμασίας και σύντομα θα παρουσιάσω τη νέα μου collection.
Τι θα φορεθεί αυτό τον χειμώνα και την άνοιξη; Ποιες είναι οι τάσεις που υπάρχουν; 
Τα χρώματα παραμένουν έντονα, το μόνο που αλλάζει είναι η τονικότητα τους. Οι αποχρώσεις γίνονται πιο βαθιές. Πράσινο και full red είναι τα χρώματα που ενέπνευσαν τους περισσότερους σχεδιαστές και θα σου χαρίσουν σοφιστικέ και glamorous εμφάνιση. Επίσης τα floral διακοσμούν τα ρούχα μας, ανθισμένα λουλούδια σε πολυτελή υφάσματα μας μεταφέρουν κύματα ηρεμίας και ξενοιασιάς. Τέλος τα δερμάτινα είναι η πιο HOT τάση για το φετινό χειμώνα.  
Με ποιον σχεδιαστή μόδας θα ήθελες να δουλέψεις από την Ελλάδα και από το εξωτερικό; 
Θα ήθελα να δουλέψω με τον JOHN GALIANO. Για μένα είναι ο απόλυτος καλλιτέχνης, αγαπώ τις ιδέες και την δουλειά του. 
Ποιο είναι το μεγάλο όνειρο της Μαρίνας;
Το όνειρο μου είναι να έχω πάντα δίπλα μου τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Να γίνω μια αξιόλογη σχεδιάστρια μόδας και να έχω μια έχω μια ήσυχη και γεμάτη γέλιο ζωή. Αυτά!!!
Τι γεμίζει περισσότερο στη ζωή σου;
Με γεμίζουν οι στιγμές που περνάω με τους γονείς μου, τους ελάχιστους φίλους μου και οι ημέρες έμπνευσης. Αυτές που κάθομαι για ώρες πάνω από το μπλοκ μου και δεν υπάρχει τίποτε άλλο γύρω μου. 
Ποια θεωρείς ποιο καλοντυμένη από την σόου μπιζ της  Ελλάδος και ποια από το εξωτερικό; 
Την Τατιάνα Στεφανίδου και την Ρϊάνα. 
Θα ήθελες να ντύσεις την… 
Οποιανδήποτε γυναίκα έχει λεπτούς τρόπους, σέβεται τον εαυτό της και έχει καταφέρει να τον τυλίξει με μια δυναμικότητα. 
Ζούμε σε μια πολύ περίεργη εποχή. Τι σε εξοργίζει περισσότερο σήμερα στην Ελλάδα; 
Σιχαίνομαι τους ανθρώπους που έχουν χάσει το χαμόγελο τους, την πίστη, την θέληση και την θετική τους ενέργεια. Αυτούς που έχουν εστιάσει στα προβλήματα και στη μιζέρια και έχουν χάσει την ουσία. Μόνο με τόλμη, με δουλειά και χαμόγελο μπορείς να νικήσεις το πρόβλημα. 
Ποιο είναι το δυνατό… χαρτί της Μαρίνας; 
Το δυνατό μου χαρτί είναι οι γονείς μου. Με έμαθαν να είμαι αληθινή, πεισματάρα και να αγαπώ τους άλλους. 
Θα θέλαμε να δώσεις κάποιες συμβουλές στις αναγνώστριες μας για το ντύσιμο τους αυτή τη σεζόν. 
Η συμβουλή μου πάντα είναι η ίδια. Ν’ ακολουθούν την μόδα αλλά με ΜΕΤΡΟ. Κάθε είδους υπερβολή θυμίζει απόγνωση. 
 

Related

fashion 4882399381654523617

Follow us


item