News-Piper

Μπέττυ Μαγγίρα:Γιατί είπε όχι στην Τατιάνα Στεφανίδου;

Η Μπέττυ Μαγγίρα μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ σχετικά με την πρόταση που της είχε γίνει για να είναι στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου και εξ...

Η Μπέττυ Μαγγίρα μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ σχετικά με την πρόταση που της είχε γίνει για να είναι στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου και εξήγησε τους λόγους που αρνήθηκε.

«Ναι, μου έγινε πρόταση από την Τατιάνα. Η εκπομπή ως concept μου άρεσε.

Δεν τα βρήκαμε γιατί τελικά δεν συμμετείχαν τα πρόσωπα που ήθελε τότε να εντάξει η Τατιάνα στην εκπομπή.


Έτσι, είπα κι εγώ όχι».

Όσο για τα δημοσιέυματα που ανέφεραν ότι ζήτησε πολλά χρήματα και γι' αυτό δεν τα βρήκαν δήλωσε:

«Χρήματα δεν πρόλαβα καν να ζητήσω, γιατί δεν είχαμε συμφωνήσει στο team των ανθρώπων που θα συμμετείχαν στην εκπομπή».


Μίλησε και για την κρίση στην τηλεόραση...«Γίνονται πολλά και ωραία πράγματα ήταν καλά. Σίγουρα με στενοχωρεί, γιατί είμαι εκτός δουλειάς και μου λείπει. Από την άλλη, όμως, θεωρώ, ότι ίσως είναι για καλό, να γίνει ένα ξεκαθάρισμα και η κρίση να φέρει στην τηλεόραση. Ο κόσμος έχει βαρεθεί να βλέπει τα ίδια πράγματα από ανθρώπους που δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα». Όσο για την κριτική που δέχτηκαν εκείνη και η αδελφή της Ματθίλδη Μαγγίρα για την παρουσίαση εκπομπής που αφορούσε τη Eurovision αλλά και για την παρουσίαση του φεστιβάλ το 2009 είπε στο περιοδικό «ΕΓΩ»: «Δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό στη Eurovision. Ίσως ήθελαν να βρουν κάποιους να ρίξουν την ευθύνη. Όσο αφορά την ΕΡΤ, είχαν γράψει ότι παίρναμε 100 χιλιάδες ευρώ το επεισόδιο. Είναι τρελοί! Τους είχα προκαλέσει τότε, αν είχαν αποδείξεις, αν τις καταθέσουν. Γιατί εγώ έχω τις αποδείξεις που έκοψα από το δελτίο παροχής υπηρεσιών. Αλλά δεν βγήκε κανένας να απαντήσει επώνυμα. Δεν μπορείς να καις τον κόσμο λέγοντας αυθαίρετα πράγματα και ψέματα».

Mίλησε όμως  και για τη ζωή της με την κόρη της, Ανδριάννα και τη φημολογούμενη κρίση στον γάμο της με τον Δημήτρη Μάζη και απάντησε στο αν είναι θετική στο ενδεχόμενο ενός ακόμη παιδιού στην οικογένειά τους.

Σχετικά με τον 36χρονο σύζυγό της και τη μεταξύ τους σχέση δήλωσε: “Δεν ισχύει πως σκεφτήκαμε να χωρίσουμε. Δεν έχουμε περάσει ποτέ κρίση με τον Δημήτρη”, ενώ για τη ζωή με τη δυόμιση ετών Ανδριάννα ανέφερε: “Δεν υπάρχει σύγκριση όσον αφορά τη ζωή πριν και μετά την Ανδριάννα. Δεν υπάρχει τίποτα ομορφότερο στον κόσμο από ένα πλάσμα που σου προσφέρει ανιδιοτελή αγάπη”.
Η Μπέττυ Μαγγίρα, μάλιστα, αν και αυτήν την περίοδο είναι αρκετά απασχολημένη με την προώθηση του πρώτου της τραγουδιού, δεν δίστασε να παραδεχτεί πως θέλει να γίνει μητέρα για δεύτερη φορά: “Ναι, το θέλω πολύ. Ελπίζω να συμβεί σύντομα”.

Related

showbiz 6693130781808135751

Follow us


item