News-Piper

Έβελιν Καζαντζόγλου: Το μοντέλο που σαρώνει στην Κύπρο και... βουτάει στη Μύκονο!

Άφησε την Ελλάδα για χάρη του MAD Κύπρου και φυσικά δεν το μετάνιωσε ποτέ. Μετά τη συνεργασία με τον Φώτη και τη Μαρία στο Star channel και...


Άφησε την Ελλάδα για χάρη του MAD Κύπρου και φυσικά δεν το μετάνιωσε ποτέ.
Μετά τη συνεργασία με τον Φώτη και τη Μαρία στο Star channel και την παρουσίαση εκπομπών στο MTV Greece, η Έβελιν, βάζει νέα στοιχήματα και κερδίζει! Προσγειώθηκε στη Μύκονο το πρωί της Δευτέρας 6 Αυγούστου και το  fthis δεν έχασε την ευκαιρία για μια συζήτηση μαζί της…

Θα επιστρέψεις στην Ελλάδα;
“Είχα κάποιες προτάσεις, αλλά λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, δεν νομίζω να αφήσω την εκπομπή μου στην Κύπρο. Άλλωστε πηγαίνει πάρα πολύ καλά, είμαστε πρώτοι και κάνουμε νούμερα που αγγίζουν το 40%. Δεν θα ήθελα να μπω στη διαδικασία μιας σύμβασης τριών μηνών. Άλλωστε έχω υπογράψει τριετές συμβόλαιο με το κανάλι”.
Πώς είναι η ζωή σου στην Κύπρο;
“Τώρα άρχισα να βγαίνω και να περνάω πολύ καλά. Είναι στόχος μου να μπω εγώ στην κοινωνία τους και όχι το αντίθετο. Στην αρχή κάθε σαββατοκύριακο ήμουν στην Ελλάδα. Δεν έβγαινα καθόλου έξω και έτσι δεν είχα παρέες. Μετά τον Φεβρουάριο που άρχισαν να με επισκέπτονται και οι φίλοι μου. Έχω φτιάξει την προσωπική μου ζωή σε όλα τα επίπεδα. Όταν έφυγα από την Ελλάδα δεν είχα προσωπική ζωή".
Δηλαδή είσαι σε σχέση;
"Είμαι σε μια πολύ καλά συναισθηματική φάση της ζωής μου!"

Related

showbiz 4684281715968818291

Follow us


item