News-Piper

Χρήστος Δάντης:"'Εχω σβήσει ότι έχει σχέση με τον προηγούμενο μου γάμο"

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly, ο Χρήστος Δάντης μίλησε μεταξύ άλλων για τον γάμο του με τη Φλώρα Θεοδώρου , μην διστάζοντας να ...

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly, ο Χρήστος Δάντης μίλησε μεταξύ άλλων για τον γάμο του με τη Φλώρα Θεοδώρου , μην διστάζοντας να δηλώσει πως "Ο προηγούμενος γάμος μου είναι ένα πολύ μελανό σημείο της ζωής μου". "Kάποιον ή κάποιους από τους γάμους μου τους θεώρησα λάθος. Έγιναν σε λάθος στιγμή ή δεν έπρεπε να γίνουν καθόλου. Αυτό ισχύει και σε σχέσεις μου. Υπάρχουν άνθρωποι στη ζωή μου που με απογοήτευσαν πάρα πολύ και τους άφησα να κάνουν λάθος επί τούτου για να δω τη συμπεριφορά τους" τόνισε χαρακτηριστικά λέγοντας ότι στον τομέα προσωπική ζωή έχει κάνει αρκετά λάθη .

Ο τραγουδιστής όμως φαίνεται πως δεν έχει μετανιώσει για τίποτα από αυτά που είπε στην συνέντευξη και μιλώντας στο Star υποστήριξε πως έχει σβήσει ότι έχει σχέση με τον προηγούμενο του γάμο ...

Related

showbiz 1053582047034703605

Follow us


item