News-Piper

Έλενα Παπαρίζου: “Έχω στεναχωρηθεί από το πόσο έχει εκτεθεί η προσωπική μου ζωή”

Σε πρόσφατη συνέντευξη της στον Cosmos FM 103,8 της Κατερίνης, σε ερώτηση fan για το αν έχει υπάρξει κάτι στην καριέρα της που να την έχει σ...

Σε πρόσφατη συνέντευξη της στον Cosmos FM 103,8 της Κατερίνης, σε ερώτηση fan για το αν έχει υπάρξει κάτι στην καριέρα της που να την έχει στεναχωρήσει πολύ σε σημείο που να ήθελε να το αλλάξει, η Έλενα Παπαρίζου δήλωσε:

“Θα το πω μία φορά, αλλά θα σταματήσει εδώ η κουβέντα. Είναι το πόσο πολύ έχει εκτεθεί η προσωπική μου ζωή με τα τελευταία. Θεωρώ οτι δεν είμαι άνθρωπος που ποτέ έχει δικαίωμα, και θεωρώ οτι παρατράβηξε πολύ το θέμα, και θέλω να τελειώσει ποτέ. Δε θέλω ποτέ να ξαναπάω πίσω στη ζωή μου, θέλω να περνάω καλά και να κοιτάω μπροστά”!


Η συναυλία στην Κατερίνη θα πραγματοποιηθεί εξ αναβολής το Σάββατο 18 Αυγούστου, στο Γήπεδο Πιερικού.

oktv.gr

Related

PAPARIZOU 8427462018615868389

Follow us


item