News-Piper

Κατερίνα Μαυροειδή:"Οι δίκες που έχω κερδίσει δείχνουν το ποια είμαι"

Με την πετυχημένη πορεία της στον χώρο της ποινικής δικηγορίας κατάφερε να ξεχωρίσει και να κάνει το όνομά της γνωστό σε ένα κατ’ εξοχήν αν...


Με την πετυχημένη πορεία της στον χώρο της ποινικής δικηγορίας κατάφερε να ξεχωρίσει και να κάνει το όνομά της γνωστό σε ένα κατ’ εξοχήν ανδροκρατούμενο περιβάλλον, το οποίο συγκαταλέγεται πλέον στη λίστα με τους κορυφαίους ποινικολόγους της χώρας μας και όχι τυχαία, αφού η μάχη που δίνει καθημερινά στις δικαστικές αίθουσες για το δίκαιο την κατατάσσει στους πιο δραστήριους και δημοφιλείς δικηγόρους.


Ο λόγος για την ποινικολόγο Κατερίνα Μαυροειδή, την εκρηκτική δικηγόρο των δύσκολων υποθέσεων, η οποία ξέρει καλά να μαγεύει τους πάντες με τις εμπεριστατωμένες αγορεύσεις της αλλά και με την εικόνα της, που παραπέμπει σε επαγγελματία μοντέλο.

Πολλές από τις υποθέσεις που έχει αναλάβει όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στην ενεργό δράση έχουν απασχολήσει για μέρες το πανελλήνιο, αφού και ποιος δεν ήθελε να μάθει στοιχεία για τη διαμάχη της Νάντιας Μουρούζη με τους συγγενείς του αείμνηστου Δημήτρη Παπαμιχαήλ, αλλά και τι ακριβώς είχε συμβεί με το νυχτερινό μαγαζί του αδικοχαμένου Μπάμπη Λαζαρίδη, το οποίο με τόσο πάθος προσπαθούσε να διεκδικήσει η οικογένειά του από την Καβάλα.

«Κάθε φορά, αυτό που με ενδιαφέρει είναι να κάνω σωστά τη δουλειά μου, γι’ αυτό και πέρα από την ουσία της υπόθεσης δεν με απασχολεί τίποτε άλλο. οσα επώνυμα πρόσωπα με επισπεύτηκαν προκειμένου να αναλάβω την εκπροσώπησή τους δεν το έκανα λόγω του ονόματος τους αλλά καθαρά για τη φύση της υπόθεσης που έτυχε να τα απασχολεί» αναφέρει στην «Espresso της Κυριακής» η Κατερίνα Μαυροειδή, η οποία φωτογραφήθηκε στον φυσικό χώρο της δουλειάς της, που δεν είναι άλλος από τα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων.

«Ο ρόλος του ποινικολόγου είναι να συμβάλλει με όλες τις δυνάμεις, τις γνώσεις και φυσικά την ανθρώπινη πλευρά του χαρακτήρα του στην έκβαση μιας δίκαιης δ
δίκης είτε ως υπερασπιστής του θύματος είτε του κατηγορουμένου. Ανεπηρέαστος πάντα από τη δόξα ή και το χρήμα πολλές φορές. Σε κάθε περίπτωση, για μένα αυτή είναι η επιτυχία, δυστυχώς όμως, υπάρχουν και εξαιρέσεις στον δικό μου κανόνα».
Πλούσια τηλεοπτική παρουσία

Στο ευρύ κοινό η Κατερίνα Μαυροειδή έγινε γνωστή μέσα από τις τηλεοπτικές εμφανίσεις της δίπλα σε καταξιωμένους δημοσιογράφους, όπως ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, ο Κώστας Χαρδαβέλλας αλλά και παρουσιαστές όπως η Ρούλα Κορομηλά και η Αννα Δρούζα.

Η εντυπωσιακή, εξωτερική εμφάνισή της σε συνδυασμό με τις άρτιες, επιστημονικές αναλύσεις της πάνω σε θέματα βίας, ναρκωτικών και κάθε λογής εγκλημάτων ήταν οι λόγοι που οι άνθρωποι της τηλεόρασης την καλούν συνεχώς για την ενημέρωση του τηλεοπτικού κοινού.

«Σε καμία περίπτωση η τηλεόραση δεν ήταν ο πρωταρχικός στόχος μου. Αν ήταν, θα επέλεγα άλλο επάγγελμα ή θα ανταποκρινόμουν πραγματικά σε όλες τις τηλεοπτικές προτάσεις που έχω δεχτεί, με αποτέλεσμα να έμοιαζα με αυτό που αποκαλούμε όλοι σήμερα τηλεοπτικός μαϊντανός. Οσες φορές δέχτηκα να μιλήσω ήταν για υποθέσεις που είχα αναλάβει προσωπικά ή για θέματα που ο κόσμος δεν γνώριζε τα στοιχειώδη, οπότε δεν ήξερε πώς να τα αντιμετωπίσει και να προστατευτεί» εξηγεί η Κατερίνα Μαυροειδή, η οποία δεν διστάζει να παραδεχτεί πως πολλές από τις υποθέσεις της τις έχει αναλάβει λόγω των τηλεοπτικών εμφανίσεών της.

«Ο κόσμος που βλέπει έναν δικηγόρο να μιλάει στην τηλεόραση είτε τον εμπιστεύεται είτε όχι. Εγώ ήμουν από τις τυχερές. Οταν με καλούν, για παράδειγμα, να μιλήσω για ενδοοικογενειακή βία ή για βιασμούς ανηλίκων, δεν μπορώ να λέω βλακείες στον κόσμο. Οποιος βιώνει τέτοιου τύπου βία μέσα στο σπίτι του πρέπει να το λέει και να συμβουλεύεται έναν δικηγόρο
 που γνωρίζει καλά τις υποθέσεις αυτές».
Ευαισθητοποιημένη στα θέματα βίας 

Μια τέτοια υπόθεση μάλιστα απασχόλησε πρόσφατα το γραφείο της Κατερίνας Μαυροειδή αλλά και το πανελλήνιο, το οποίο σοκαρίστηκε στο άκουσμα του βιασμού δύο ανήλικων κοριτσιών από τον δεύτερο σύζυγο της μητέρας τους και την αποπλάνηση της κόρης τους από τον γάμο τους στην περιοχή των Εξαρχείων.

«Τα κορίτσια για μεγάλο χρονικό διάστημα ζούσαν μέσα στο σπίτι τους ένα δράμα. Οταν ήρθαν για πρώτη φορά και τις άκουσα, πραγματικά νόμιζα ότι μου έλεγαν ψέματα. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ένας σύζυγος μπορεί να φερθεί έτσι στα παιδιά της γυναίκας του από τον πρώτο γάμο της αλλά και στο ίδιο τους το παιδί. Για την υπόθεση αυτή εξακολουθώ να δίνω έναν μεγάλο αγώνα που δεν έχει τελειώσει, αφού θα κριθεί σε δεύτερο βαθμό στο Εφετείο» λέει η Κατερίνα Μαυροειδή, η οποία ευαισθητοποιείται κάθε φορά που έχει απέναντί της μια γυναίκα που έχει υποστεί οποιοδήποτε είδος βίας.

«Ολοι θυμούνται το περιστατικό με την έγκυο κοπέλα στη Ρόδο, η οποία έπεσε θύμα ενός νεαρού άνδρα που τη μαχαίρωσε την ώρα που εργαζόταν. Αυτή η κοπέλα ήταν επτά μηνών τότε και, όταν με κάλεσαν να αναλάβω την υπόθεσή της, πήγα στο νοσοκομείο να τη δω. Είχε σοκαριστεί, τα είχε χαμένα, ακόμα και η σκέψη της ήταν τόσο μπερδεμένη, που μας πήρε καιρός μέχρι να συνέλθει. Είμαι κι εγώ μητέρα και αυτό σημαίνει ότι από την αρχή είχα πάρει όχι μόνο την απόφαση να την αναλάβω αλλά και να κάνω τα πάντα ώστε να αποδείξω την ενοχή του ανθρώπου αυτού, ο οποίος τραυμάτισε σωματικά και ψυχικά για πάντα μια ανυπεράσπιστη γυναίκα».

Η καριέρα και η εξωτερική εμφάνιση
Η εξωτερική εμφάνιση της Θεσσαλονικιάς Κατερίνας Μαυροειδή πολλές φορές, όπως μας εξηγεί και η ίδια, της δημιούργησε διάφορα μικροπροβλήματα με τους συναδέλφους της.

«Η αλήθεια είναι ότι από την αρχή της καριέρας μου αρκετοί συνάδελφοί μου δεν πίστευαν σε μένα. Θεωρούσαν την εξωτερική μου εμφάνιση το μεγάλο μου προσόν, κάτι που με πλήγωνε ιδιαίτερα, αφού μπροστά τους ήθελα να βλέπουν μια άξια δικηγόρο και όχι απαραιτήτως μια όμορφη γυναίκα. Πήγαινα στο σπίτι μου κι έκλαιγα. Πείσμωνα και προσπαθούσα να μου δώσω κουράγιο. Τώρα όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν και δεν με απασχολεί τι λέει ο οποιοσδήποτε. Αλλωστε, και χαίρομαι γι’ αυτό, αφού οι δίκες που έχω κερδίσει για τους πελάτες μου φανερώνουν πραγματικά το ποια είμαι. Από την άλλη όμως, είμαι και γυναίκα και δεν δέχομαι και πολλά (γελάει)» εξηγεί η Κατερίνα Μαυροειδή και προσθέτει:

«Επειδή ο χώρος είναι σκληρός και ανδροκρατούμενος, από τη μια θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό, διότι όντως μου ανοίγονταν -και μου ανοίγονται- οι πόρτες εύκολα. Επίσης, είναι πολύ δύσκολο από την άλλη να επιβιώσεις και να ξεχωρίσεις σε αυτόν τον χώρο, διότι πρέπει συνεχώς να αποδεικνύεις τις ικανότητές σου, αφού κινείσαι σε έναν καθαρά επιστημονικό χώρο και οι επιπολαιότητες, οι παραλείψεις, η άγνοια δεν συγχωρούνται, μιας και πρέπει να προστατεύεις τους πελάτες σου και να αποδεικνύεις τις γνώσεις σου έναντι των αντιδίκων συναδέλφων σου, όπως και στους δικαστές» λέει η Κατερίνα Μαυροειδή, η οποία μας λέει και κάποια από τα μικρά μυστικά της ομορφιάς της.

«Τα πάντα είναι θέμα ψυχής και διάθεσης, γι’ αυτό και αποφεύγω τώρα πια να έχω κοντά μου άτομα που χαλάνε την ηρεμία μου. Σε μια τέτοια εποχή επιλέγω να έχω δίπλα μου ενεργητικές προσωπικότητες και όχι μουχλιασμένους χαρακτήρες που με πάνε χρόνια πίσω. Από εκεί και πέρα, και εγώ ως γυναίκα φροντίζω τον εαυτό μου και το μόνο που κάνω είναι να συνεχίζω απλώς να γυμνάζομαι, όπως έκανα και παλαιότερα που ήμουν αθλήτρια στίβου στα διακόσια μέτρα και στο μήκος. Αλλωστε, όπως έλεγαν και οι αρχαίοι, «νους υγιής εν σώματι υγιεί» καταλήγει η Κατερίνα Μαυροειδή. 

Related

interview 2185454907046069602

Follow us


item