News-Piper

Έλενα Παπαρίζου: «Τα στήθη μου έχουν όνομα. Η Σίλι και η Κόνη»

Καλεσμένη στην εκπομπή "Βράδυ" ήταν η Έλενα Παπαρίζου που εμφανίστηκε ένα σούπερ μίνι φόρεμα...Η τραγουδίστρια μίλησε για όλους ...



Καλεσμένη στην εκπομπή "Βράδυ" ήταν η Έλενα Παπαρίζου που εμφανίστηκε ένα σούπερ μίνι φόρεμα...Η τραγουδίστρια μίλησε για όλους και για όλα με απόλυτη ειλικρίνεια...
Δήλωσε πως στην Σουηδία τρόμαζαν με το γέλιο της και την περνούσαν για τρελή...
Αποκάλυψε πως το στήθος της έχει όνομα και είναι η "Σίλι" και η "Κόνη"...



Αποκάλυψε πως έχει συλλογή από μαστίγια και κάποιες φορές τα φοράει...
Για τον Λάτσιο είπε πως την εντυπωσίασε και τον αγαπάει πολύ και έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά της και του έχει κάνει φιλική εξομολόγηση...
Σχολίασε την Eurovision και δήλωσε πως της άρεσε πολύ το τραγούδι της Loreen και για τα τραγούδια της Ελλάδας και της Κύπρου υποστήριξε πως συνεχώς επαναλαμβάνονται ...
Είναι σε συζητήσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και μέχρι τον επόμενο Απρίλιο θα είναι στην χώρα μας...
Στις εκλογές θα πάει να ψηφίσει και αναφέρθηκε στην είσοδο της Χρυσής Αυγής στην Βουλή... Δήλωσε πως το να είσαι πατριώτης είναι πολύ καλό, αλλά το να είσαι εθνικιστής είναι πολύ κακό ...
Μίλησε για την δυσκολία που είχε με το paso doble που πρέπει να έχεις κλειστά τα πόδια, ενώ εκείνη είχε μάθει να είναι με τα πόδια ανοιχτά...
Μίλησε για τον πρώην σύντροφο της και τον χωρισμό τους...
Αποκάλυψε πως είχαν χωρίσει με τον Τόνι και στο παρελθόν, όταν είχε πεθάνει ο πατέρας της...
«Δεν πρόκειται να πω κακό λόγο για τον Τόνι γιατί ήταν ο σύντροφός μου για 12 χρόνια. Απλά, στεναχωριέμαι που είχαμε αυτή την κατάληξη», είπε η Έλενα Παπαρίζου, αποκαλύπτοντας πως έχει τύχει να πάει στο σπίτι του Τόνι Μαυρίδη και να είναι εκεί η νέα του σύντροφος! Παράλληλα, μίλησε για τον θάνατο του πατέρα της, αλλά και τις φήμες που την θέλουν ομοφυλόφιλη.
Όπως είπε η δημοφιλής τραγουδίστρια στην εκπομπή «Βράδυ» που θα προβληθεί απόψε, δεν μπορεί πλέον να εμπιστευθεί έναν άνδρα. «Λυπάμαι για ένα πράγμα: ο πατέρας μου με είχε μεγαλωμένη λίγο αγοροκόριτσο. Ό,τι έλεγε στον αδερφό μου, το έλεγε και σε μένα και την αδερφή μου. Μου έλεγε “το πουλί σου και την υπογραφή σου να προσέχεις που τα βάζεις”. Την υπογραφή μου μάλλον δεν κατάλαβα.Πέφτανε μέσα σε ένα μήνα τα εξώδικα βροχή και γνωρίζοντας ότι είμαι στη Σουηδία. Τι θα έκανα δηλαδή; Θα ερχόμουν εδώ και θα άφηνα την εκπομπή;», πρόσθεσε.
«Όταν κάτι μέσα σου τελειώνει, τελειώνει», συνέχισε η Έλενα, τονίζοντας πως δεν την πείραξε όταν είδε φωτογραφίες του Τόνι με νέα σύντροφο, αλλά και αποκαλύπτοντας ότι έχει τύχει να πάει στο σπίτι για να πάρει χαρτιά και κλειδιά και η κοπέλα να είναι εκεί, αλλά να μην θέλει να την δει (σ.σ η κοπέλα την Έλενα).
«Πολλά βράδια μπορώ να κάτσω και να κλάψω γιατί μου λείπει πάρα πολύ ο πατέρας μου. Είχαμε πολύ καλή σχέση και μιλάγαμε με τις ώρες στο τηλέφωνο. Αφού ώρες ώρες λές “γιατί στο διάολο δεν υπάρχει ένα τηλέφωνο για τον παράδεισο;”. Γιατί στον παράδεισο είναι σίγουρα», είπε η δημοφιλής τραγουδίστρια αναφερόμενη στον χαμό του πατέρα της.
Τέλος, η Έλενα απαρίθμησε και τις φήμες που έχουν ακουστεί για εκείνη: «έχω ακούσει ότι είμαι λεσβία, ότι πίνω, ότι έχω σκλήρυνση κατά πλάκας και ότι παίρνω αντικαταθλιπτικά», είπε, ενώ παραδέχθηκε πως πίνει όπως όλος ο κόσμος όταν πάει στα μπουζούκια και… τσακίζει ολόκληρα ταψιά με μουσακά!


Παραδέχτηκε πως στον ενάμιση χρόνο που έχει χωρίσει έχει κάνει dating , αλλά τώρα είναι μόνη της...
Θέλει να κάνει 4 παιδιά, αλλά δεν ξέρει αν θα προλάβει να τα κάνει γιατί πρέπει να βρει και τον κατάλληλο...
Έδειξε και το ταλέντο της στις μιμήσεις, κάνοντας την Καλομοίρα, αλλά και την Shakira...





Related

TV 2965132598085871641

Follow us


item