News-Piper

Ν.Ράλλη: «Μιλάμε για την Μελέτη και την Μενεγάκη ενώ δεν είναι πρώτες »

Για πρώτη φορά μετά την αποχώρηση της από την μεσημεριανή ζώνη του Star η Νικολέττα Ράλλη σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο  alltrends.gr ....

Για πρώτη φορά μετά την αποχώρηση της από την μεσημεριανή ζώνη του Star η Νικολέττα Ράλλη σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο alltrends.gr...

ALL TRENDS: Μάθαμε ξαφνικά από τα media ότι η εκπομπή σου κόβεται όχι για τον λόγο ότι δεν είσαι καλή στην δουλειά σου ή ότι δεν κάνεις τα νούμερα που πρέπει αλλά γιατί η πρωινή ζώνη  αφαιρείται από το star και μεταφέρεται στη μεσημεριανή. Οπότε περισσεύει κατά κάποιο τρόπο ο καινούριος. Τα λέω σωστά;

ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Δεν ξέρω αν τα λες σωστά ή λάθος διότι ούτε εγώ η ίδια γνωρίζω τι πραγματικά συνέβει. Μου ανακοινώθηκε μόνο, την τελευταία στιγμή ότι η εκπομπή μας πρέπει να κοπεί λόγω περικοπών και λόγω ότι η φετινή χρόνια είναι η πιο δύσκολη στην τηλεόραση, τόσο γενικά όσο σου το λέω.
ALL TRENDS: Σαν τηλεθεατής εισέπραξα ότι το star σαν κανάλι σε στήριξε και σε προώθησε πάρα πολύ.
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Δεν συμφωνώ καθόλου μαζί σου, δυστυχώς έπεσα όντως σε μια πάρα πολύ άσχημη περίοδο και το κανάλι δεν μπορούσε να ασχοληθεί μόνο με ένα πρόσωπο και με ένα concept, είχε άλλες έγνοιες και είναι απόλυτα φυσιολογικό όταν δουλεύουν άνθρωποι που έχουν οικογένειες και πρέπει να γίνουν περικοπές και απολύσεις λόγω αυτών των συγκυριών, κάνεις τεράστιο λάθος ότι υπήρχε τρομερή προώθηση στο πρόσωπο μου, δεν το ένοιωσα ούτε στιγμή αυτό. Δεν ένιωθα όμως ότι με έχουν και γραμμένη, την υπερπροσπάθεια την κάναμε εμείς η ομάδα του made in star και από εκεί και πέρα ότι χρειαζόμασταν το είχαμε.
Αυτό το πιστεύεις γιατί όλος ο κόσμος που ασχολείται με ένα συγκεκριμένο είδος τηλεόρασης λέει από που και ως που αυτή; Που τη βρήκαν; Καλά έχω ακούσει να λένε και πολύ χειρότερα, στην τηλεόραση όμως δούλευα  χρόνια πριν μου δώσουν την εγκοπή.
ALL TRENDS: Σου ανακοίνωσαν λοιπόν ότι η εκπομπή κόβεται, φυσικά σε τέτοιες καταστάσεις δεν τίθεται θέμα να σε ρωτήσουν αν θέλεις ή όχι…
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Ναι, μου ανακοινώθηκε, δυστυχώς κάναμε τα πάντα, το προσπαθήσαμε πάρα πολύ αλλά η εκπομπή πρέπει να σταματήσει. Εγώ βέβαια δεν έχω απολυθεί από το κανάλι, είμαι ακόμα μέλος του σταθμού, οπότε οτιδήποτε θελήσει το star μπορεί να με εκμεταλλευτεί, για να μην παρεξηγηθώ όμως , εργαλείο δεν ήμουν ποτέ κανενός και υπάλληλος δεν έχω νιώσει ότι δουλειά και να έχω κανει, γι αυτό έχω πολύ καλές σχέσεις, οικογενειακές θα έλεγα με το κανάλι αυτό. Όταν λέω να με εκμεταλλευτεί εννοώ ότι είμαι στην διάθεση του, πάντα συζητάγαμε για ότι είχαμε να κάνουμε, είτε διαφωνούσαμε είτε συμφωνούσαμε δεν έχει σημασία.
ALL TRENDS: Οι συνεργάτες σου, οι camera man οι ηχολήπτες όλοι αυτοί που είχες εσύ το μεσημέρι, απολύθηκαν όλοι;
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Όλοι η δημοσιογραφική ομάδα, οι τεχνικοί είναι βάρδιες δεν έχουν να κάνουν με τις εκπομπές, όλη μου η δημοσιογραφική ομάδα φυσικά και απολύθηκε. Αυτό για εμένα ήταν ότι χειρότερο έχω ζήσει, πάω στο γραφείο να ποτίσω τις γλάστρες γιατί δεν έχω τι άλλο να κάνω στον σταθμό πλέον και βλέπω τα γραφεία των παιδιών άδεια,  με πιάνει η ψυχή μου, ήξερα εκεί ότι καθόταν η Φίλια, εκεί η Φραντσέσκα  και δεν κάθεται κανείς πια, άδειασε ένας ολόκληρος τομέας.
ALL TRENDS: Έρχεται το σημείο που αναλαμβάνει το μεσημέρι η Ελεονόρα Μελέτη, θέλω να μου απατήσεις ειλικρινά,  τσαντίστηκες καθόλου;  είναι λογικό, είστε δυο όμορφες γυναίκες κάνετε την ίδια δουλειά, οπότε το να υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ σας καλοπροαίρετα και μόνο δεν είναι παράλογο.
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Όχι, δεν τσαντίστηκα. Με την Ελεονόρα για πιο λόγο να τσαντιστώ;
ALL TRENDS: Γιατί μπορεί να θεωρείς ότι σου πήρε την θέση.
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Δεν το βλέπω ότι μου πήρε την θέση. Αν δεν ήταν η Ελεονόρα θα ήταν κάποια άλλη, κόπηκε η δική μας εκπομπή, η πιο καινούρια, η πιο φρέσκια, αυτό αν είναι σωστό η λάθος δεν θα σου το πω εγώ, δεν το ξέρω κιόλας, ο χρόνος θα δείξει, ο χρόνος πάντα δείχνει, αλλά από εκεί και πέρα ήταν η Ελεονόρα, είναι μια κοπέλα που έκανε καλά αυτό που έκανε το πρωί, και τώρα τις δίνετε η ευκαιρία να το κάνει και μεσημέρι, βέβαια άλλο είναι το κοινό το πρωί και άλλο το μεσημέρι, καμία σχέση και το ξέρει και η Ελεονόρα αυτό αν την ρωτήσεις, δεν μπορεί κανείς να διανοηθεί ότι ο κόσμος κάθεται από τις 7 το πρωί και μέχρι τις 4 το μεσημέρι και βλέπει τηλεόραση.
ALL TRENDS: Έχεις μιλήσει καθόλου με τον κύριο Μαλέλη;
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Λόγω ότι τώρα είναι η περίοδος που οι ειδήσεις είναι στα πάνω τους λόγω εκλογών και επειδή και ο κύριος Μαλέλης δεν είναι μόνο το κανάλι, είναι και καθηγητής στη σχολή και κάνει και άλλα πράγματα ο άνθρωπος, δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να τον δω επίσημα.
ALL TRENDS: Είναι στα σχέδια σου;
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Φυσικά είναι στα σχέδια μου και φαντάζομαι είναι και στα δικά του σχέδια, αλλά δεν βιάζομαι, όταν είναι να γίνει κάτι και πρέπει, θα γίνει.
ALL TRENDS: Θέλω να μου σχολιάσεις το γεγονός το ότι η Ελεονόρα Μελέτη αυτή τη στιγμή βρίσκεται απέναντι στην Ελένη Μενεγάκη η οποία είχε ήδη δημιουργήσει το κοινό της στην μεσημεριανή ζώνη, οπότε κατά κάποιο τρόπο είναι σαν  έχουν ρίξει την Ελεονόρα στην αρένα με τα λιοντάρια.
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Εσύ νομίζεις ότι την Ελένη Μενεγάκη περίμενε ο κόσμος να την δει φέτος στην μεσημεριανή ζώνη; Η Ελένη υπάρχει 18-20 χρόνια στη τηλεόραση σαν όνομα πάντα υπήρχε και να μην την έβλεπες στο πρωινό της, λες, κάτσε να δω και εγώ ρε παιδιά την Μενεγάκη. Την Ελένη την βάζεις και στο mute, βλέπει μια ωραία γυναίκα με ωραίο  studio, βγάζει μια πολύ όμορφη εικόνα.
ALL TRENDS: Πέρσι όμως δεν πήγαινε καλά στο πρωινό της.
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Γιατί είχε απέναντι άλλες καταστάσεις, καινούριες που δέσανε.
ALL TRENDS: Φέτος όμως η Ελένη στο μεσημεριανό είχε τον χρόνο και τον χώρο να πλάσει το κοινό της από την αρχή και να ξανατραβήξει τον κόσμο. Και εκεί πάνω αφού έχει γίνει αυτό και έχει πετύχει, έρχεται το star  και βάζει την Ελεονόρα Μελέτη να ανταγωνιστεί μια γυναίκα που είναι ήδη έτοιμη. Δεν είναι πολύ δύσκολο αυτό για την Ελεονόρα;
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Δεν μπορώ να το κρίνω εγώ αυτό, εγώ θέλω να σου πω κάτι άλλο, που δεν το ξέρει μάλλον ο κόσμος γιατί ο κόσμος φυσικά δεν ασχολείται με τα νούμερα τηλεθέασης. Το πρόβλημα των live shows δεν είναι ούτε η Ελένη Μενεγάκη, ούτε η Ελεονόρα Μελέτη, πρώτα, πέντε θέσεις μπροστά είναι οι σειρές οι επαναληπτικές που έχουν γυριστεί πριν είκοσι χρόνια, μετά είναι τα δελτία ειδήσεων και μετά είναι οι ζωντανές εκπομπές, αν ο κόσμος προτιμάει να δει Κωνσταντίνου και Ελένης από το να δει Μελέτη, αλλού είναι το πρόβλημα και αλλού πρέπει να το κοιτάξει το κανάλι. Μιλάμε συνέχεια για την Ελεονόρα Μελέτη και την Ελένη Μενεγάκη ενώ στην ουσία δεν είναι καμία από της δύο πρώτες.
ALL TRENDS: Αυτή τη στιγμή στη ελληνική τηλεόραση ποιες εκπομπές σου αρέσουν;
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Από ενημερωτικές μου αρέσουν οι Πρωταγωνιστές, από ψυχαγωγικές μου αρέσει πάρα πολύ ο όμορφος κόσμος με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, πάντα μου άρεσε ο Γρηγόρης στο ρεπορτάζ δρόμου. Το Σινεμάνια στην Ερτ3. Τέτοιες εκπομπές γενικά παρακολουθώ.
ALL TRENDS: Σύνηθες φαινόμενο είναι στην Ελλάδα, όσοι βρίσκονται στον χώρο της τηλεόρασης να πρέπει να κάνουμε «παρέα» με διάφορους επωνύμους για να φωτογραφηθούν και να συζητηθούν.
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Θα σου πω κάτι να γελάσεις τώρα. Μου έλεγε η αρχισυντάκτρια μου.  «Αν δεν σηκώσεις εσύ το τηλέφωνο να πάρεις τον καλεσμένο, πώς θα έρθει;» και της έλεγα εγώ «Δεν με νοιάζει.» Εγώ αν χρειαστεί φυσικά και πρόκειται για έναν άνθρωπο με κύρος να το «εκμεταλλευτώ». Όταν όμως υπάρχει άτομο που πλερώνεται για να κάνει αυτό το πράγμα και πρέπει να δικαιολογήσει τα λεφτά του με την καλή την έννοια και είναι ο υπεύθυνος καλεσμένων, αυτός θα πάρει. Εγώ αν κάποιος δεν θέλει να έρθει, ας μην θέλει., δεν έχω γλύψει, δεν έχω ρίξει ποτέ το επίπεδο μου για κανέναν, τώρα φυσικά και πρόκειται για κάποιο σημαντικό πρόσωπο είναι ευγενικό και ωραίο να πάρει η παρουσιάστρια, δεν το συζητάμε αυτό. Αλλά δεν είμαι σαν άλλες-άλλες που είναι όλη την ώρα με το τηλέφωνο στο χέρι.
ALL TRENDS: Σε τι φάση τις ζωής σου σε βρίσκουμε; Είσαι μόνη σου αυτό τον καιρό;
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Όχι δεν είμαι μόνη μου, λίγο πριν κοπεί η εκπομπή τον βρήκα!
ALL TRENDS: Που γνωριστήκατε;  Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά;
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ : Στο κανάλι γνωριστήκαμε αλλά δεν έχει καμιά σχέση με τον χώρο, γενικά εγώ είμαι λίγο στον κόσμο μου, πρέπει να έρθει ο άλλος να μου πει «εεε σε γουστάρω» αλλιώς δεν καταλαβαίνω είμαι λίγο αλλού! χαχα
ALL TRENDS: Σου το είπε;
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Μου το έδειξε με τον δικό του τρόπο, τον ρώτησα μια μέρα τι κάνεις εδώ και μου είπε ότι ήρθε να με δει γιατί του αρέσω. Ξέρεις τα πράγματα τελικά είναι πολύ απλά.
ALL TRENDS: Περνάτε πολύ χρόνο μαζί;
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ: Εεε τώρα που είμαι και «άνεργη» με έχει φορτωθεί ο κακομοίρης θέλει δεν θέλει χαχα.

Related

menegaki 8506840008443896371

Follow us


item