News-Piper

Η Kate Winslet για τον "Τιτανικό" 15 χρόνια μετά

Η ταινία  που βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των ταινιών με τις μεγαλύτερες εισπράξεις αγγίζοντας τα 1, 8  δις δολάρια έχει κερδίσει 11 ό...


Η ταινία  που βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των ταινιών με τις μεγαλύτερες εισπράξεις αγγίζοντας τα 1, 8  δις δολάρια έχει κερδίσει 11 όσκαρ και δεν είναι άλλη από τον Τιτανικό. 
100 χρόνια μετά το πραγματικό ναυάγιο που σημειώθηκε στις 14 Απριλίου 1912 η ταινία επανακυκλοφορεί  σε 3D.

'Έβαλα τα 3D γυαλιά και περίμενα να δω την ταινία γεμάτη ενθουσιασμό.. όταν είδα το πρόσωπο μου σκέφτηκα: Ω Θεέ μου , κάνε κάτι να σταματήσει , χαμήλωσε τον ήχο , έτσι φαινόμασταν;; Ω Θεέ μου κοίτα πως φαίνομαι εγώ και πως ο Leonardo!  Ήταν περίεργο , σαν να έλεγε κάποιος να πάρουμε ένα dvd στο σπίτι να σε δούμε 3μισυ ώρες και να κάνουμε τον κόσμο να σε δει ξανά μετά από 15 χρόνια! Μπορείτε να καταλάβετε πόσο περίεργο μου φάνηκε», δήλωσε σε συνέντευξή της η Kate Winslet. 

Στο άκουσμα της ταινίας «Τιτανικός» η ηθοποιός γελάει πονηρά!  «Φαινόμαστε εντελώς διαφορετικοί. Ο Leonardo είναι 37, εγώ 36. Τότε ήμασταν 21 και 22 αντίστοιχα. Η αλήθεια είναι πως εκείνος είναι πιο χοντρός τώρα  και εγώ πιο αδύνατη», είπε.

Η Kate υποστηρίζει πως τρομοκρατήθηκε μόλις είδε τον εαυτό της σε 3d. Είχε να δει την ταινία από την ημέρα που κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους , 15 χρόνια νωρίτερα, αλλά τώρα θα επιτρέψει και στα παιδιά της να δουν την ταινία.
«Θα είναι παράξενο !Τουλάχιστον γνωρίζω τα σημεία όπου θα κλείσω τα μάτια μου και θα κρύψω και των παιδιών μου. Κάποιος άλλος θα καλύπτει τα αυτιά τους γιατί δεν έχω τόσα πολλά χέρια», είπε.

Related

film 4100081633493355620

Follow us


item