Χρυσές business της Σάλμα Χάγεκ στην Μύκονο
Μόνιμοι κάτοικοι Μυκόνου η Σάλμα Χάγεκ και ο Γάλλος μεγιστάνας σύζυγός της και πρόεδρος του διάσημου γαλλικού οίκου μόδας Louis Vouitton, Φρ...
http://news-piper.blogspot.com/2012/04/business.html
Μόνιμοι κάτοικοι Μυκόνου η Σάλμα Χάγεκ και ο Γάλλος μεγιστάνας σύζυγός της και πρόεδρος του διάσημου γαλλικού οίκου μόδας Louis Vouitton, Φρανσουά Ανρί Πινό.
Το λαμπερό ζευγάρι επενδύει πολλά εκατομμύρια ευρώ στο Νησί των Ανέμων μετατρέποντας το πλακόστρωτο με το πιο «in» σουβλάκι του κυκλαδίτικου νησιού στο πλέον χλιδάτο σοκάκι της χώρας.
Τσάντες και αξεσουάρ αξίας πολλών χιλιάδων ευρώ θα φιγουράρουν σε λίγες εβδομάδες στη βιτρίνα όπου μέχρι πέρυσι ψήνονταν στη σχάρα του «Namma Barbeque» σουβλάκια, λουκάνικα και ζουμερά μπιφτέκια.
Μάλιστα η εταιρεία σκόπευε να ανοίξει τις πόρτες της πριν από το Πάσχα, ωστόσο λόγω των εργασιών έχει καθυστερήσει η λειτουργία του καταστήματος.
Ο πολυεκατομμυριούχος σύζυγος της Σάλμα Χάγεκ αποφάσισε να ανοίξει ακόμη ένα κατάστημα στην Ελλάδα του διάσημου brand που λατρεύουν οι πιο κοσμικές κυρίες σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ετσι πριν από μερικούς μήνες έγινε το μεγάλο deal με τον επιχειρηματία Τζαννή Φρατζέσκο, ο οποίος αποφάσισε να πουλήσει έναντι πολλών εκατομμυρίων ευρώ το «Namma Barbeque» στην εταιρεία-κολοσσό, της οποίας διευθύνων σύμβουλος είναι ο Ανρί Πινό.
Το περσινό καλοκαίρι το «Namma Barbeque» ήταν ένα από τα πιο «hot» στέκια στο νησί, αφού οι κοσμικές παρέες της Μυκόνου μπορούσαν να γευτούν το παραδοσιακό σουβλάκι σε χαμηλές τιμές και άριστη ποιότητα σε ένα από τα πιο προνομιούχα σημεία της χώρας.
Μάλιστα, όταν πέρυσι πρωτάνοιξε τις πόρτες του, όλοι μιλούσαν για κίνηση ματ του επιχειρηματία Τζαννή Φραντζέσκου, ο οποίος έχει συνδέσει το όνομά του με το θρυλικό πια «Ναmmos» της Ψαρούς.
Ωστόσο εκείνος ύστερα από σκληρή διαπραγμάτευση αποφάσισε πως είναι καλύτερα το «Ναmma Βarbeque» να δώσει τη θέση του στον πασίγνωστο οίκο μόδας που, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ανοίξει τις πόρτες του αμέσως μετά το Πάσχα.
Η επένδυση του Γάλλου μεγιστάνα θα τονώσει ακόμη περισσότερο το prestige του νησιού, αφού το κοσμοπολίτικο brand της εταιρείας φιγουράρει μόνο στους πιο ακριβούς δρόμους του κόσμου, ενώ μόνιμη θαμώνας του Νησιού των Ανέμων θα είναι από δω και πέρα η Σάλμα Χάγεκ, η οποία τώρα έχει ακόμη ένα λόγο να κάνει διακοπές στην Ελλάδα.
Ισως ο μεγιστάνας σύζυγος της Λατίνας ηθοποιού να σκέφτηκε πως η Μύκονος εκτός από καλή επένδυση μπορεί να γίνει και ένας από τους αγαπημένους προορισμούς αυτού και της συζύγου του.
espresso
Το λαμπερό ζευγάρι επενδύει πολλά εκατομμύρια ευρώ στο Νησί των Ανέμων μετατρέποντας το πλακόστρωτο με το πιο «in» σουβλάκι του κυκλαδίτικου νησιού στο πλέον χλιδάτο σοκάκι της χώρας.
Τσάντες και αξεσουάρ αξίας πολλών χιλιάδων ευρώ θα φιγουράρουν σε λίγες εβδομάδες στη βιτρίνα όπου μέχρι πέρυσι ψήνονταν στη σχάρα του «Namma Barbeque» σουβλάκια, λουκάνικα και ζουμερά μπιφτέκια.
Μάλιστα η εταιρεία σκόπευε να ανοίξει τις πόρτες της πριν από το Πάσχα, ωστόσο λόγω των εργασιών έχει καθυστερήσει η λειτουργία του καταστήματος.
Ο πολυεκατομμυριούχος σύζυγος της Σάλμα Χάγεκ αποφάσισε να ανοίξει ακόμη ένα κατάστημα στην Ελλάδα του διάσημου brand που λατρεύουν οι πιο κοσμικές κυρίες σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ετσι πριν από μερικούς μήνες έγινε το μεγάλο deal με τον επιχειρηματία Τζαννή Φρατζέσκο, ο οποίος αποφάσισε να πουλήσει έναντι πολλών εκατομμυρίων ευρώ το «Namma Barbeque» στην εταιρεία-κολοσσό, της οποίας διευθύνων σύμβουλος είναι ο Ανρί Πινό.
Το περσινό καλοκαίρι το «Namma Barbeque» ήταν ένα από τα πιο «hot» στέκια στο νησί, αφού οι κοσμικές παρέες της Μυκόνου μπορούσαν να γευτούν το παραδοσιακό σουβλάκι σε χαμηλές τιμές και άριστη ποιότητα σε ένα από τα πιο προνομιούχα σημεία της χώρας.
Μάλιστα, όταν πέρυσι πρωτάνοιξε τις πόρτες του, όλοι μιλούσαν για κίνηση ματ του επιχειρηματία Τζαννή Φραντζέσκου, ο οποίος έχει συνδέσει το όνομά του με το θρυλικό πια «Ναmmos» της Ψαρούς.
Ωστόσο εκείνος ύστερα από σκληρή διαπραγμάτευση αποφάσισε πως είναι καλύτερα το «Ναmma Βarbeque» να δώσει τη θέση του στον πασίγνωστο οίκο μόδας που, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ανοίξει τις πόρτες του αμέσως μετά το Πάσχα.
Η επένδυση του Γάλλου μεγιστάνα θα τονώσει ακόμη περισσότερο το prestige του νησιού, αφού το κοσμοπολίτικο brand της εταιρείας φιγουράρει μόνο στους πιο ακριβούς δρόμους του κόσμου, ενώ μόνιμη θαμώνας του Νησιού των Ανέμων θα είναι από δω και πέρα η Σάλμα Χάγεκ, η οποία τώρα έχει ακόμη ένα λόγο να κάνει διακοπές στην Ελλάδα.
Ισως ο μεγιστάνας σύζυγος της Λατίνας ηθοποιού να σκέφτηκε πως η Μύκονος εκτός από καλή επένδυση μπορεί να γίνει και ένας από τους αγαπημένους προορισμούς αυτού και της συζύγου του.
espresso