News-Piper

Νίκος Αναδιώτης:«Είμαι πολύ παραδοσιακός και θέλω να παντρευτώ»

Ο Νίκος Αναδιώτης άφησε τις πασαρέλες και κάνει φέτος τα πρώτα του βήματα υποκριτικής στη σειρά του Mega. Το μοντέλο και ηθοποιός μίλησε στ...


<<Eimai polu paradosiakos kai thelw na pantreutw>>
Ο Νίκος Αναδιώτης άφησε τις πασαρέλες και κάνει φέτος τα πρώτα του βήματα υποκριτικής στη σειρά του Mega. Το μοντέλο και ηθοποιός μίλησε στο περιοδικό «HELLO!» για τις ανθρώπινες σχέσεις, το γάμο του που θα γίνει μέσα στο 2012 αλλά και για την επιτυχία που σημειώνει το σίριαλ στο οποίο πρωταγωνιστεί. 

«Από την πρώτη ημέρα που ξεκινήσαμε τα γυρίσματα ήμουν αισιόδοξος και είχα καλό προαίσθημα για το αποτέλεσμα. Για να είμαι ειλικρινής την επιτυχία της σειράς δεν την είχα καταλάβει ούτε την περίμενα σε τόσο μεγάλο βαθμό. Η σειρά μου αρέσει και τη βλέπω και ως θεατής. Είναι μια αξιοπρεπής και καλογυρισμένη» λέει ο Νίκος Αναδιώτης για την επιτυχία της σειράς. 
Όσον αφορά στο μέλλον του ο νέος ηθοποιός αποκαλύπτει πως σκέφτεται να δραστηριοποιηθεί σε ακόμα ένα τομέα: «Αυτές οι σκέψεις με έχουν απασχολήσει πάρα πολύ και σχετικά από νωρίς γι’ αυτό και έχω κάνει ήδη μαθήματα γύρω από τον κλάδο της ψυχοθεραπείας. Θέλω να τελειώσω αυτήν τη σχολή και να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό. Είναι μια συνειδητή απόφαση που την πήρα σε μια ώριμη ηλικία.»
Ο Νίκος Αναδιώτης μπορεί να μην έχει ξεκινήσει ήδη τις ετοιμασίες του γάμου του όμως σύντομα πρόκειται να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας με την αγαπημένη του Βασιλική Σταματοπούλου: «Της έκανα πρόταση γάμου γιατί την αγαπάω και για να της δείξω έμπρακτα πόσο πολύ θέλω να είναι δίπλα μου για μια ζωή. Είμαι 29 και είμαι απόλυτα σίγουρος για τον άνθρωπό μου. Από την άλλη έχω περάσει όταν έπρεπε τη φάση που έκανα ατασθαλίες. Καλό είναι όσο μεγαλώνουμε να ωριμάζουμε και να προοδεύουμε στη ζωή μας.» δηλώνει ο ηθοποιός ο οποίος υποστηρίζει ιδιαίτερα το θεσμό του θρησκευτικού γάμου: «πιστεύω περισσότερο στο θεσμό του θρησκευτικού και όχι του πολιτικού γάμου γιατί θεωρώ ότι είναι ένα από τα ιερά μυστήρια της θρησκείας μας. Είμαι πολύ παραδοσιακός και θέλω να παντρευτώ.» 

Related

interview 365227461422251668

Follow us


item