News-Piper

Χριστίνα Πολίτη: "Η Παπουτσάκη μπορεί να είναι λίγο με τον Τζιόβα"

Mια αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε η Κατερίνα Παπουτσάκη στο περιοδικό “Hello” και μίλησε για τις ανθρώπινες σχέσεις, τις δεύτερες ευκαι...

Mια αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε η Κατερίνα Παπουτσάκη στο περιοδικό “Hello” και μίλησε για τις ανθρώπινες σχέσεις, τις δεύτερες ευκαιρίες και τη ζήλεια. 
«Πάντα στη ζωή επιλέγουμε να κάνουμε εκείνο που μας κοστίζει λιγότερο» ! Η ηθοποιός δεν θέλησε να απαντήσει σε φήμες που κυκλοφορούν το τελευταίο διάστημα αν και δεν δίστασε να μιλήσει για την...τωρινή της κατάσταση. «Είμαι πολύ καλά και εύχομαι να συνεχίσω να είμαι».



«Έχω κατανόηση και μπαίνω στη διαδικασία να μάθω τον άλλον. Πληγώνομαι, αλλά μάλλον μου κοστίζει λιγότερο από το να είμαι ένας οχυρωμένος άνθρωπος και κλειστός άνθρωπος» είπε η Κατερίνα Παπουτσάκη η οποία όμως αποκάλυψε ότι δίνει δεύτερες ευκαιρίες στους ανθρώπους. «Δίνω δεύτερες ευκαιρίες γιατί έχω κατανόηση και μπαίνω στη διαδικασία να καταλάβω να μάθω τον άλλον...(...) Κάθε φορά που ερωτεύομαι το αισθάνομαι αληθινά, για αυτό και είμαι εκεί. Κάθετι στη ζωή μου το βιώνω με ένταση και αλήθεια»



Η ηθοποιός μίλησε και για τη φοβία που είχε στην αρχή με τα ΜΜΕ. «Με φόβισε η έκθεση στα media και μάλιστα είχα στενοχωρηθεί πάρα πολύ γιατί δεν μπορούσα να το αποφύγω. Όσο περνάει όμως ο καιρός καταλαβαίνω ότι όλο αυτό είναι μόνο για να γελάει κανείς, άλλα είναι τα σημαντικά και ουσιώδη στη ζωή και μάλλον το έχουμε ξεχάσει...» 
Στο "Πρωινό ΑΝΤ1" σχολίασαν την συνέντευξη της ηθοποιού και αναρωτήθηκαν αν είναι τελικά μόνη της ή με τον Ορέστη Τζιόβα και η Χριστίνα Πολίτη είπε το "θεϊκό" ότι μπορεί να είναι λίγο μαζί!!!!

Related

PROINO ANT1 3126711631689338135

Follow us


item