News-Piper

Αθηνά Οικονομάκου: Πρώτο τραπέζι πίστα για τον Ησαΐα της

Μπορεί να μη μιλάνε για τη σχέση τους, όμως πλέον δεν κρύβονται. Ο λόγος για την Αθηνά Οικονομάκου και τον Ησαΐα Ματιάμπα, καθώς ο φωτογραφι...

Μπορεί να μη μιλάνε για τη σχέση τους, όμως πλέον δεν κρύβονται. Ο λόγος για την Αθηνά Οικονομάκου και τον Ησαΐα Ματιάμπα, καθώς ο φωτογραφικός φακός εντόπισε πριν από λίγες ημέρες την ηθοποιό πρώτο τραπέζι πίστα στο μαγαζί όπου εμφανίζεται η σύντροφός του. 


Το ζευγάρι είναι αρκετό καιρό μαζί, ωστόσο τόσο ο τραγουδιστής όσο και η ηθοποιός όταν τους ρωτούν για τα προσωπικά τους αποφεύγουν να δώσουν κάποια συγκεκριμένη απάντηση 
«Με τον Ησαΐα έχουμε βγει κάποιες φορές. Δεν μιλάω για τα προσωπικά μου. Οταν έρθει η στιγμή να παντρευτώ και να μείνω έγκυος θα σας τα πω» έχει δηλώσει σε συνέντευξή της η Αθηνά Οικονομάκου. 

Ενώ μιλώντας για τον ιδανικό άνδρα είχε πει: «Δεν διεκδικώ έναν άνδρα. Μ’ αρέσει να είναι ο άνδρας κυνηγός. Πώς να ερωτευτείς έναν άνδρα αν δεν τον ξέρεις; Δεν είμαι αυτής της άποψης και δεν το κάνω. Δεν μ’ αρέσει να ευνουχίζω τους άνδρες και γενικά δεν φλερτάρω. Το μόνο που μπορεί να κάνω είναι να κοιτάξω λίγο πιο έντονα κάποιον. Να του δείξω πως μπορεί να κάνει το βήμα να με προσεγγίσει. Δεν θα μιλήσω πρώτη, δεν μου βγαίνει και δεν το έχω σκεφτεί καν».

Η Αθηνά μαζί με την παρέα της απολάμβανε τον τραγουδιστή, ενώ εκείνος δεν ήταν λίγες οι φορές που την κοιτούσε επίμονα. Ο Ησαΐας όταν τον ρώτησαν πρόσφατα για την Αθηνά, χωρίς να δώσει πολλές διευκρινίσεις, είπε: 

«Είμαι άνθρωπος που δεν πολυμιλάω και δεν θα ανοιχτώ γενικά για τα προσωπικά μου. Εάν είναι να φανερώσω κάτι, δεν έχω λόγο να το κρύψω. Η Αθηνά είναι μια χαρά παιδί. Είναι όμορφη. Την προτιμώ χωρίς την περούκα. Ούτε διαψεύδω ούτε επιβεβαιώνω τις φήμες που με θέλουν ζευγάρι μαζί της. Γιατί; Γιατί δεν μιλάω για τα προσωπικά μου». 



espresso

Related

gossip 2499474559986789212

Follow us


item