Αφροδίτη Γραμμέλη: «"Το αμάρτημα της μητρός μου" είναι ναυάγιο και πρέπει να κοπεί»
Μπορεί οι ελληνικές σειρές που βλέπουμε φέτος στην τηλεόραση να είναι ελάχιστες, αλλά κάποιες από αυτές δεν έχουν δεχτεί την καλύτερη υποδο...

Η Αφροδίτη Γραμμέλη μέσα από την στήλη της στο "Βήμα" σχολίασε το "Αμάρτημα της μητρός μου" και όσα αναφέρει είναι πολύ σκληρά...
"Μέσω ενός μηνύματος στο Τwitter ο ΑΝΤ1 ζητούσε από τους τηλεθεατές να του επισημάνουν τι δεν τους αρέσει στη σειρά «Το αμάρτημα της μητρός μου» και τι θα επιθυμούσαν να αλλάξει. Πρωτότυπος τρόπος να σώσεις το προϊόν σου. Αρκεί ωστόσο να μην είναι ναυάγιο. Γιατί στην περίπτωση της σειράς του Αλέξανδρου Ρήγα η λύση είναι να κοπεί το συγκεκριμένο σίριαλ και να προβληθεί ένα άλλο. Αυτό που προβάλλεται δυστυχώς δεν μοιάζει να έχει σωτηρία. Λυπηρή διαπίστωση, δεδομένου ότι στο παρελθόν οι περισσότεροι συντελεστές, και αναφέρομαι τόσο στον κ. Ρήγα όσο και σε πολλούς εξαιρετικούς ηθοποιούς που έχει στο καστ, έχουν γράψει τηλεοπτική ιστορία.
Δυστυχώς δεν υπάρχει τομέας στη συγκεκριμένη σειρά που να μη χωλαίνει. Βασικό πρόβλημα είναι το σενάριο. Το οποίο, εκτός από την πολυπαιγμένη κεντρική ιδέα του, δεν μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω. Αποτέλεσμα είναι να αναλώνονται οι ηθοποιοί σε ατάκες εξυπνακίστικες και σε τσιρίδες. Και εδώ βρίσκεται το δεύτερο σημαντικότερο πρόβλημα: οι ηθοποιοί. Οι καλοί καίγονται και οι μέτριοι καταποντίζονται. Πού να στηριχθούν άλλωστε όταν το σενάριο και η σκηνοθεσία τούς έχουν προδώσει;
Σε όλα τα επεισόδια που έχουν προβληθεί μέχρι στιγμής είναι εμφανής η προχειρότητα, η αδυναμία διατύπωσης μιας ωραίας ιστορίας, η απουσία της αμεσότητας και κυρίως του χιούμορ. Αντιθέτως, τα αστεία προκαλούν αμηχανία ή αποστροφή από τη στιγμή που κάποιος αποφάσισε ότι θα πρέπει να λέγονται σε υψηλά ντεσιμπέλ.
Κρίμα. Για τους συντελεστές αλλά και για το κανάλι. Το οποίο, παρά την εμπειρία των υπευθύνων του, όταν παρακολούθησε δείγμα της συγκεκριμένης σειράς, δεν αντιλήφθηκε ότι κάτι δεν πάει καλά. Αντιθέτως, το παρουσίασε ως το τηλεοπτικό γεγονός της χρονιάς στο οποίο με δυσκολία θα αντιστέκονταν οι τηλεθεατές. Λυπάμαι, αλλά, όπως θα έχουν ήδη διαπιστώσει με τηλεθεάσεις γύρω στο 10%, το παιχνίδι χάθηκε...
ΥΓ.: Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι. Εκ παραδρομής σε λεζάντα που συνόδευε ρεπορτάζ της περασμένης Κυριακής η δημιουργία και η έμπνευση του διαφημιστικού με τον «ομορφάντρα» Μανώλη Μαυρομματάκη «χρεώθηκαν» στον Λάζαρο Ευμορφία. Δεν είναι δική του η ιδέα, όπως πολύ σωστά έσπευσε και ο ίδιος να διευκρινίσει."