News-Piper

Ο Νίνο μέσα από τα μάτια μιας θαυμάστριας "Είμαι πολύ περήφανη που είμαι φαν του"

"Σάββατο 21 Απριλίου!Μια μέρα που όσο ζω δεν θα ξεχάσω ποτέ!Δεν περίμενα ποτέ να ζήσω μια τέτοια εμπειρία!Δεν περίμενα ποτέ να γνωρίσω ...

"Σάββατο 21 Απριλίου!Μια μέρα που όσο ζω δεν θα ξεχάσω ποτέ!Δεν περίμενα ποτέ να ζήσω μια τέτοια εμπειρία!Δεν περίμενα ποτέ να γνωρίσω έναν τέτοιον άνθρωπο!Ο λόγος φυσικά για τον..."Νίνο"!
Όσοι δεν είχατε την ευκαιρία να τον γνωρίσετε δεν θα μπορέσετε να καταλάβετε ποτέ τι "κρύβει" μέσα του!Ίσως να έχετε την εντύπωση ότι είναι λίγο απόμακρος,λίγο μυστικοπαθής αλλά σας πληροφορώ ότι δεν έχετε γνωρίσει πιο ευαίσθητο,γλυκό,συμπαθητικό και ειλικρινή άνθρωπο!
Η επαφή μου μαζί του ήταν απλά μοναδική!Περίμενα καιρό αυτή την στιγμή,που θα μπορέσω να του μιλήσω,να γνωρίσω έστω μια πλευρά του εαυτού του να καταλάβω ποιος  είναι ο Νίνο!Την στιγμή που βρέθηκα μαζί του στο καμαρίνι δεν θα την ξεχάσω ποτέ!


Αυτός ο άνθρωπος λατρεύει τις φαν του και μου το έδειξε αυτό, με το παραπάνω!Ήταν τόσο ευγενικός τόσο "δοτικός",ανοιχτός και αληθινός μαζί μου,που ήταν λες και τον γνώριζα χρόνια!Δεν έπαψε στιγμή να χαμογελά και να μου δείχνει πόσο χαρούμενος είναι που βρισκόμουν εκεί και πόσο του άρεσε που βρισκόταν με μια φαν του!Όπως είπε και ο ίδιος καταλαβαίνει από το βλέμμα κάποιου τι νιώθει,και αυτό που κατάλαβε για εμένα είναι ότι είμαι ένα άτομο πολύ θετικό και με πολύ καλή καρδιά!Βασικά,δεν μπορώ να εκφράσω την χαρά και την ευτυχία που νιώθω ,γιατί είμαι φαν του πολλά χρόνια τώρα,και πάντα ήθελα να τον γνωρίσω και να καταλάβω ποιος πραγματικά είναι!Αγκαλιές,φιλιά και λόγια συγκινητικά που ποτέ δεν θα ξεχάσω!Πάντα θα τον ευχαριστώ που μου έδωσε την ευκαιρία αυτή και με έκανε τόσο ευτυχισμένη!Όσοι απλά δεν τον γνωρίζετε εύχομαι ειλικρινά να το καταφέρετε και να καταλάβετε και εσείς πόσο ξεχωριστός άνθρωπος είναι!Και δεν το λέω επειδή είμαι φαν του,μάλιστα μπορώ να σας πω ότι εκεί βρισκόταν και άλλα άτομα που δεν ήταν φαν του αλλά μόλις τον γνώρισαν,αναθεώρησαν πολλά από όσα είχαν πει κατά καιρούς για το πρόσωπό του!Είναι ασυμβίβαστος,αυθόρμητος,πολύ ανατρεπτικός μα πάνω από όλα...αληθινός!!Εκτός τούτων είναι όπως είπα και πολύ ευαίσθητος και αυτό φαίνεται από τις φιλανθρωπίες που έχει κάνει και έχει βοηθήσει τόσο κόσμο!Αυτός είναι ο Νίνο,και εγώ είμαι πολύ περήφανη που είμαι φαν του!!

Χρύσα"

Related

blog fans 4865868348816726713

Follow us


item