News-Piper

Το συγκινητικό μήνυμα της Μπέλλας Κυδωνάκη στον γιο της

H Mπέλλα Κυδωνάκη προσπαθεί να κρατάει ζωντανή την μνήμη του γιου της και παίρνει δύναμη περιμένοντας τα δικά του σημάδια... Πριν από λίγες...

H Mπέλλα Κυδωνάκη προσπαθεί να κρατάει ζωντανή την μνήμη του γιου της και παίρνει δύναμη περιμένοντας τα δικά του σημάδια...
Πριν από λίγες ώρες έγραψε στο προφίλ της στο Facebook:

"Γιόκα μου σήμερα ήταν περίεργη η ημέρα. Προσπαθώ να κάνω την σύνδεση μαζί σου και περιμένω τα σημάδια σου. Μια κοπέλα μου έστειλε ένα μήνυμα οτι σε είδε στο όνειρό της. Φωτεινό, χαμογελαστό και ευτυχισμένο. Αναθάρρησα. Είμαι σίγουρη ότι είσαι καλά αλλά ο πόνος μου ξεσκίζει την καρδιά. Προσπαθώ να είμαι δυνατή γιατί ήσουν υπeρήφανος για μένα που ήμουν σοφή. Σε ευχαριστώ για όλα όσα μου έχεις δώσει. O γέροντας Βησσαρίωνας εχτές στο μοναστήρι μου είπε. Ο Γιάννης σου είχε μικρό κάρμα και έφυγε γρήγορα."

Related

DEATHS 5610249859507707649

Follow us


item