Εκδήλωση του μη κερδοσκοπικού Σωματείου MDA Ελλάς στη Θεσσαλονίκη
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Εκδήλωση του μη κερδοσκοπικού Σωματείου MDA Ελλάς στη Θεσσαλονίκη Το MDA Ελλάς, σωματείο για άτομα με νευρομυικές παθήσεις,...

+%CE%92%CE%AC%CE%BD%CE%B1+%CE%9B%CE%B1%CE%B2%CE%AF%CE%B4%CE%B1+(%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%82+MDA+%CE%95%CE%9B%CE%9B%CE%91%CE%A3)+%CE%9D%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82+%CE%A0%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B6%CE%BF%CF%82+(%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%82+%CE%A3%CE%92%CE%92%CE%95)+%CE%91%CE%BB%CE%AF%CE%BD%CE%B1+%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%8D.jpg)
Εκδήλωση του μη κερδοσκοπικού Σωματείου MDA Ελλάς στη Θεσσαλονίκη
Το MDA Ελλάς, σωματείο για άτομα με νευρομυικές παθήσεις, σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο, πραγματοποίησαν δείπνο, με επίσημο προσκεκλημένο ομιλητή τον διακεκριμένο brand strategist Peter Economides. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012, στις 8μμ στο ξενοδοχείο THE MET, στη Θεσσαλονίκη.
Το μη κερδοσκοπικό Σωματείο MDA Ελλάς συμβάλλει στην υποστήριξη ατόμων που αντιμετωπίζουν προβλήματα με Νευρομυϊκές Παθήσεις. Στα 12 χρόνια δράσης του, το MDA Ελλάς μεταξύ άλλων έχει δημιουργήσει 3 Ειδικές Μονάδες Νευρομυϊκών Παθήσεων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Πρόσφατα ολοκληρώθηκε το «ΣΠΙΤΙ του MDA Ελλάς» ένα πρωτοποριακό κέντρο δημιουργικής απασχόλησης για τα άτομα με νευρομυϊκές παθήσεις. Στόχος της συγκεκριμένης εκδήλωσης ήταν η οικονομική ενίσχυση της Ειδικής Μονάδας Νευρομυικών Παθήσεων, στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη.
Ο Peter Economides έχει εργαστεί με επιτυχία σε 4 διαφορετικές ηπείρους, είναι ιδιοκτήτης και ιδρυτής της Felix BNI Strategy (ασχολείται με Brand Strategy), με έδρα την Αθήνα. Στην καριέρα του έχει χειριστεί με επιτυχία λογαριασμούς όπως αυτόν της Coca-Cola -αξίας και της Apple. Ειδικότερα, με την Felix BNI έχει συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με τους Audi, Volkswagen, Heineken, Pepsi-Cola, ΔΟΕ, Όμιλο Antenna και Pernod-Ricard, ενώ το τελευταίο του project αφορά στην προβολή της Λεμεσού ως brand.
Τίτλος της ομιλίας του «ΓΙΝΕΤΑΙ», διακριτικό που σημαίνει ότι κάποιος ανήκει σε μια ομάδα ανθρώπων που μοιράζονται την κοινή πίστη πως μπορούν να τα καταφέρουν. Όπως και ο ίδιος πιστεύει, τώρα, η ομάδα αυτή έχει πολύ ενδιαφέρον γιατί αποτελείται από άτομα που όντως μπορούν να τα καταφέρουν. Άτομα που έχουν την αυτοπεποίθηση, την γνώση, την εμπειρία, την εκπαίδευση και ότι άλλο είναι αυτό που χρειάζεται κάποιος για να μπορέσει να τα καταφέρει. Αυτά είναι τα άτομα που είναι σε θέση να φέρουν καινοτομία, νέες ιδέες, διαφορετικούς τρόπους σκέψης. Αυτά είναι τα άτομα που γίνονται περισσότερο ορατά εντός της κοινωνίας και οι άλλοι αρχίζουν να τους ακολουθούν.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη των PELOPAC S.A. Mediterranean Food Specialties, notosgalleries, S& Ε. ΣΚΑΖΙΚΗΣ – Λ. ΜΑΡΑΓΚΟΣ Α.Ε., PORSCHE, Πλαστικός Χειρουργός Dr. ΓΙΟΛΑΝTA ΠΕΠΕ, Έπιπλο LUSSO, ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ Fur &; Leather, AEGEAN, Kτήμα ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, Ανθοπωλείο BOUQUET, WHALE GRAPHICS, Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Χορηγοί επικοινωνίας ήταν οι ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ της Κυριακής, agelioforos.gr, Livemedia.gr και MAKEDONIA TV.
Τη διοργάνωση της εκδήλωσης ανέλαβε η εταιρία επικοινωνίας Mar.Com Τζελέπογλου.