News-Piper

Κατερίνα Καραβάτου: "Δεν μιλάω με την Κορομηλά και την Μενεγάκη"

Με νέο look εμφανίστηκε η Κατερίνα Καραβάτου στον Πέτρο Κωστόπουλο. Η παρουσιάστρια έχει κόψει ακόμη περισσότερο τα μαλλιά της, τα οποία ...


Με νέο look εμφανίστηκε η Κατερίνα Καραβάτου στον Πέτρο Κωστόπουλο. Η παρουσιάστρια έχει κόψει ακόμη περισσότερο τα μαλλιά της, τα οποία από κατάξανθα, είναι πλέον καστανά.   

Για πρώτη φορά μετά την απομάκρυνσή της από τον Alpha και το «κόψιμο» του Κους Κους, η Κατερίνα Καραβάτου μίλησε για το επίμαχο ραντεβού με τους υπευθύνους του σταθμού, μόλις λίγες ημέρες πριν φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδί.  


«Το έχω ζήσει και το έχω ξαναζήσει πολλές φορές αυτό το ραντεβουδάκι. Είχα μια προγραμματισμένη συνάντηση με τους Γερμανούς και φθάνοντας στο κτίριο του Alpha συνάντησα μία από τις αδελφές Ράντη από το Star, στην οποία δήλωσα αυτό που γνώριζα: Ότι η εκπομπή συνεχίζεται κανονικά. Ημουν εννέα μηνών έγκυος και δεν είχα απολύτως καμία ενημέρωση ότι η εκπομπή δεν πρόκειται να συνεχίσει», είπε, αποκαλύπτοντας πώς ένιωσε όταν της ανακοίνωσαν το τέλος της συνεργασίας τους:

«Φοβήθηκα. Σοκαρίστηκα, αλλά βασικά φοβήθηκα για το παιδί μου. Η εγκυμοσύνη μου χαρακτηρίστηκε high risk εγκυμοσύνη. Όταν έμαθα ότι είμαι έγκυος πέρασα και τον ιό Η1Ν1, είχα νοσηλευθεί και το ξεπέρασα χωρίς να πάρω φάρμακα. Ηταν ό,τι πιο πολύτιμο είχα πάνω μου. Συνεπώς το βασικό μου συναίσθημα ήταν μην τυχόν από την πολλή συγκίνηση, πάθει κάτι το μωρό».

Η άλλοτε οικοδέσποινα του μεσημεριανού της Κάντζας είπε ότι από την ημέρα που έφυγε από το κανάλι δεν έχει μιλήσει με την Ρούλα Κορομηλά, με την οποία σημειωτέον διατηρούσε συχνή επαφή και όχι μόνο εκτός αέρα. Δεν ήταν λίγες οι φορές που η Ρούλα είχε βγει τηλεφωνικά στο Κους Κους, κάτι που έγινε ακόμη και στην τελευταία εκπομπή της Κατερίνας, που το «κυρία Κορομηλά» πήγαινε σύννεφο. «Δεν έχω μιλήσει με την κυρία Κορομηλά στο τηλέφωνο. Η τελευταία φορά που την είδα και της μίλησα ήταν στην τελευταία μας εκπομπή στις αρχές του καλοκαιριού».

Η σύζυγος του Κρατερού Κατσούλη αρχικά προσπάθησε να περάσει διακριτικά την μετακίνηση της Ελένης στην μεσημεριανή ζώνη λέγοντας απλά ότι «κάποιος θα πήγαινε. Ετυχε να πάει η Ελένη».

Όταν όμως ο Πέτρος Κωστόπουλος την ρώτησε ποιος ευθύνεται για αυτό, πήρε αποστάσεις από το θέμα χωρίς να κάνει λόγο για αποκλειστική απόφαση του καναλιού όπως θα περίμενε κάποιος. Τί είπε;«Δεν ξέρω σε ποιον ανήκει η ιδέα. Δεν μπορώ να απαντήσω γιατί δεν έχω ιδέα τί έχει γίνει και ούτε με αφορά κιόλας. Είχαμε επαφή γιατί ήμασταν στο ίδιο πλατό επτά χρόνια με την Ελένη. Αλλά δεν έχω μιλήσει μαζί της. Σε γενικές γραμμές δεν έχω μιλήσει με Κορομηλά και Μενεγάκη, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μιλάω με κανέναν από τον Alpha».

Λίγο πριν το τέλος της συνέντευξής της στην εκπομπή Βράδυ, η Κατερίνα Καραβάτου δεν κατάφερε να κρύψει την συγκίνησή της, όταν δέχθηκε σαν δώρο μια μικρή καμπάνα, την οποία συχνά χρησιμοποιούσε και η ίδια για το «διάλλειμα στην αυλή» όπως έλεγε πριν η εκπομπή πάει σε διαφημιστικό break.  

Ο Νάσος Γουμενίδης που ξέρει πολύ καλά την Κατερίνα, αποκάλυψε πως η Ρούκα Κορομηλά και η Ελένη Μενεγάκη δεν την έχουν καν πάρε τηλέφωνο για να της ευχηθούν για το μωρό της....

Related

TV 1493885952081032545

Follow us


item