News-Piper

Ανδρεανή Τσάφου: "Γιατί με επέλεξε ο Αρμάνι"

Ψηλή, εντυπωσιακή, με σούπερ παρουσία στην πασαρέλα, κάθε άλλο παρά απαρατήρητη θα μπορούσε να περάσει.  Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που η Ανδ...

Ψηλή, εντυπωσιακή, με σούπερ παρουσία στην πασαρέλα, κάθε άλλο παρά απαρατήρητη θα μπορούσε να περάσει. 

Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που η Ανδρεανή Τσάφου εντυπωσίασε μέχρι και τον κορυφαίο Ιταλό σχεδιαστή μόδας Τζόρτζιο Αρμάνι, ο οποίος την επέλεξε μεταξύ δεκάδων μοντέλων για να περπατήσει στην πασαρέλα του στο πλαίσιο του Fashion Week που έγινε πρόσφατα στο Μιλάνο και να παρουσιάσει τα πιο ιδιαίτερα κομμάτια από την τελευταία κολεξιόν του...



Αυτήν την περίοδο οι Ελληνίδες «τα σπάνε» στην Ιταλία. Από τη μια η Ρία Αντωνίου (που έχει γίνει πρώτο θέμα με την εκρηκτική παρουσία της στο ιταλικό «Dancing with the stars») και από την άλλη η Ανδρεανή Τσάφου, η οποία περπάτησε στην πασαρέλα με ρούχα Αρμάνι και ενθουσίασε τον σπουδαίο Ιταλό designer. 

Το γνωστό μοντέλο επέστρεψε πρόσφατα από το Μιλάνο με… μια βαλίτσα εμπειρίες και με το μυαλό της γεμάτο σπουδαίες αναμνήσεις τις οποίες αποκάλυψε στην «Espresso της Κυριακής»...

- Πριν από λίγες μέρες γύρισες από το εξωτερικό. Συμμετείχες στην επίδειξη του Αρμάνι. Πώς προέκυψε η συνεργασία σας;Οντως, πριν από λίγες μέρες επέστρεψα στα πάτρια εδάφη. Συμμετείχα στο Fashion Week του Μιλάνου. Ειλικρινά, είμαι πάρα πολύ υπερήφανη που επιλέχτηκα μεταξύ τόσων πολλών μοντέλων. Ημουν στο Μιλάνο έναν μήνα για μόντελινγκ. Πήγα στο casting και ο Αρμάνι, ο οποίος ήταν πολύ ευγενικός μαζί μου, φάνηκε ενθουσιασμένος. Ομως η απάντηση δεν ήρθε αμέσως. Υστερα από περίπου τρεις εβδομάδες, περίοδο που άρχιζε πλέον η τελική προετοιμασία για την εβδομάδα μόδας του Μιλάνου, με ενημέρωσαν ότι θα έχω και δεύτερη συνάντηση. Σε αυτήν τη συνάντηση είχαμε και το fitting των ρούχων για την παρουσίαση στην πασαρέλα. Τέλεια! Το βράδυ της ίδιας μέρας πήρα την επιβεβαίωση ότι τελικώς του άρεσα με τα ρούχα του, έμεινε 
ικανοποιημένος από το περπάτημά μου στην πασαρέλα και ενημερώθηκα πια και για τις τελευταίες λεπτομέρειες του σόου.

- Πώς πέρασες κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας;Θα χρησιμοποιούσα τρεις λέξεις για να περιγράψω όχι μόνον την προετοιμασία αλλά συνολικά όλη την εμπειρία που βίωσα, από το πρώτο κάλεσμα του Αρμάνι μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο του σόου: επαγγελματισμός, σεβασμός και εμπιστοσύνη.

- Είναι δύσκολο για ένα μοντέλο να καταφέρει να συμμετάσχει σε ένα τέτοιο σόου;Είναι εξαιρετικά δύσκολο. Πάρα πολλά μοντέλα περνάνε από το casting για να διεκδικήσουν μία θέση στο σόου του Αρμάνι. Υπάρχει πολύ μεγάλος ανταγωνισμός. Πάντως, πρέπει να πω ότι παίζει μεγάλο ρόλο γενικώς στο μόντελινγκ και κυρίως στην επιλογή των μοντέλων που θα πάρουν μέρος στην εβδομάδα μόδας το ύψος και ο Αρμάνι είναι πολύ αυστηρός σε αυτό. Δεν δεχόταν μοντέλα κάτω από 1,80μ., ενώ έδωσε μεγάλη σημασία και στο ύφος και στο περπάτημα των μοντέλων.

- Πώς είναι ως άνθρωπος ο Αρμάνι;Επαγγελματίας και είχε τα πάντα υπό έλεγχο. Με τόσο κόσμο που είχε να συντονίσει και παρά την πίεση, εκείνος ήταν απίστευτα ήρεμος, ευγενικός και cool! Θα μπορούσα εύκολα να τον χαρακτηρίσω και γοητευτικό. Εδειχνε σίγουρος για τον εαυτό του, για τη δουλειά του αλλά και για τους συνεργάτες του. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσος κόσμος είχε έρθει για να δει το σόου του. Ο Αρμάνι ήταν ευγενικός με όλους και χαμογελαστός. Απίστευτος!

- Τι σου είπε για την Ελλάδα;Αφού τελείωσε το σόου, έβγαλε φωτογραφίες και με τα μοντέλα του και τότε του είπα ότι είμαι από την Ελλάδα. Μου απάντησε με ενθουσιασμό: «Από την Ελλάδα; Η Ελλάδα είναι ωραία!». «Ναι» του είπα εγώ!

ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ Η ΡΙΑ
- Ποιο είναι το επόμενο επαγγελματικό βήμα σου;Εχω πολλά σχέδια και τώρα είμαι σε μια φάση που προσπαθώ να τα βάλω όλα σε σειρά και τάξη. Σύντομα θα πω νεότερα!

- Εχει περάσει από το μυαλό σου το ενδεχόμενο να φύγεις μόνιμα για το εξωτερικό;Ναι, βέβαια, και ήδη έχει γίνει η αρχή. Ανέκαθεν η δουλειά ενός μοντέλου περιελάμβανε ταξίδια στο εξωτερικό, γιατί μόνον έτσι μπορείς να καταφέρεις να εξελιχθείς στο μόντελινγκ. Στην παρούσα φάση, μάλιστα, που τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα στη δουλειά μου, αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο. Πάντως, η Ελλάδα θα είναι το λιμάνι μου. Την αγαπώ, την πιστεύω και είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα.

- Πώς κρίνεις την επιτυχία της Ρίας Αντωνίου στο ιταλικό «Dancing with the stars»;Χαίρομαι πάρα πολύ. Γενικώς υποστηρίζω και χαίρομαι με τις επιτυχίες και τις προσπάθειες των Ελλήνων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ακόμη περισσότερο, γιατί τη γνωρίζω και προσωπικά. Μπράβο της και της εύχομαι τα καλύτερα! Μαζί σου, Ρία!

«Με λένε έξυπνη. Μήπως είμαι άσχημη;»
- Στην Ελλάδα αν δουν μια ωραία κοπέλα, αμέσως βγάζουν το συμπέρασμα ότι είναι χαζή. Σου έχει τύχει τέτοια αντιμετώπιση;Εμένα προσωπικά με χαρακτηρίζουν έξυπνη. Αρα μήπως είμαι άσχημη; Χα, χα!

- Είσαι ερωτευμένη; Σε βλέπουμε συνέχεια solo. Πάντα είμαι ερωτευμένη! Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να μπλέκω τα προσωπικά μου με τη δημοσιότητα, είτε είναι σχέση είτε οικογένεια.

- Πως είναι ο ιδανικός άνδρας για σένα;Ιδανικός για μένα θεωρείται αυτός με τον οποίο έχουμε χημεία, συνεννόηση και λίγο διαφορετικές προσωπικότητες, ώστε ο ένας να καλύπτει τον άλλον αλλά να υπάρχει και λίγη... ένταση! Και σίγουρα δεν μου αρέσουν οι σοβαροφανείς και αυτοί που περιαυτολογούν.

- Θέλεις να κάνεις οικογένεια;Βέβαια! Αλλωστε προέρχομαι από οικογένεια που είναι πολύ δεμένη και ενωμένη, και τιμά αυτόν τον θεσμό. Ομως δεν είναι κάτι που θα το πιέσω, γιατί πιστεύω ότι έρχεται από μόνο του. 




espresso

Related

showbiz 2008095024533455775

Follow us


item