News-Piper

Οι επώνυμοι αποχαιρετούν την Whitney Houston

Όσον το Hollywood πενθεί για τον χαμό της  Whitney Houston, διάσημοι όπως η  Mariah Carey και η Christina Aguilera εκφράζουν την θλίψη το...


Όσον το Hollywood πενθεί για τον χαμό της  Whitney Houston, διάσημοι όπως η  Mariah Carey και η Christina Aguilera εκφράζουν την θλίψη τους μέσω του διαδικτύου...

"Χάσαμε έναν ακόμα θρύλο.Αγάπη και προσευχές στην οικογένεια της  Whitney. Θα λείψει." - Christina Aguilera
"Δεν θα ξεχαστεί ποτέ καθώς ήταν μια από τις μεγαλύτερες φωνές που πέρασαν ποτέ από την γη." -Mariah Carey
"Τόσο θλιβερό.SWe will always love you Whitney, R.I.P." - Katy Perry
"Δεν έχω λέξεις.Μόνο δάκρυα #DearWhitney" - Rihanna
"Είμαι συντετριμμένη. Είμαι εντελώς συντετριμμένη με τα νέα για την Whitney Houston. Τόσο τραγικό, τραγική απώλεια.." - Paula Abdul
"Βρήκα την φωνή μου τραγουδώντας τη  μουσική της Whitney Houston.Σήμερα έχασα το είδωλο μου " - Jessica Simpson
"Μόλις έμαθα τα νέα.Τόσο τρελό.Μια από τις σημαντικότερες φωνές που πέρασαν ποτέ.Οι προσευχές μου πάνε με την οικογένεια και τους φίλους της." - Justin Bieber

Follow us


item