News-Piper

Victoria Beckham: "Δεν είμαι δυστυχισμένη, απλά μια εργαζόμενη μαμά με παιδί που δεν κοιμάται"

H Victoria Beckham ποτέ δεν ήταν το χαμογελαστό και χαρούμενο κορίτσι, αλλά στις τελευταίες της εμφανίσεις δείχνει πιο σκυθρωπή από ποτέ......

H Victoria Beckham ποτέ δεν ήταν το χαμογελαστό και χαρούμενο κορίτσι, αλλά στις τελευταίες της εμφανίσεις δείχνει πιο σκυθρωπή από ποτέ...
Η ίδια σε συνέντευξη της στην  Sunday Mirror δήλωσε πως δεν είναι είναι κυκλοθυμική, απλά είναι μητέρα 4 παιδιών και έχει εξαντληθεί.

Η 37άχρονη δήλωσε: "Κοιτάξτε, αν ο κόσμος θέλει να λέει ότι είμαι δυστυχισμένη, τότε ας το λέει...Πραγματικά δεν είμαι....θέλουν να λένε ότι είμαι δυστυχισμένος τότε ας είναι. Είμαι πραγματικά όχι. Έχω πολλά στο μυαλό μου.Δεν πρόκειται να πως ψέματα για αυτό. Είμαι πολύ κουρασμένη , αλλά είμαι και πολύ ευχαριστημένη με τη ζωή μου. Είμαι ακριβώς όπως κάθε γυναίκα που εργάζεται και έχει πολλά παιδιά - είναι δύσκολο .Δεν κοιμάμαι πολύ.Η Harper δεν κοιμάται καλά και μιλάω για δουλειές στο  Skype όλη την νύχτα για τις of the collections."

Related

showbiz 7607301981690934489

Follow us


item