News-Piper

Ray J (σύντροφος Whitney Houston):"Moυ λείπεις τόσο πολύ"

O Ray J  έσπασε την   σιωπή του   για το θάνατο  της  Whitney Χιούστον και δήλωσε  :   " Κατά τη διάρκεια των  τελευταίων ημερών ,  ...

O Ray J έσπασε την  σιωπή του για το θάνατο της Whitney Χιούστον και δήλωσε : "Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών, έχω προσπαθήσει να επεξεργαστώ το κενό που βιώνω. Το τι αισθάνεται η καρδιά μου  δεν μπορεί να εκφραστεί με λόγια. Ο κόσμος έχασε ένα είδωλο , αλλά εγώ έχασα μια στενή μου φίλη...Νippy, μου λείπεις τόσο πολύ!" To "Nippy"  ήταν το παρατσούκλι που είχε δώσει στην Whitney ο μπαμπάς της .....


Και ο Ray J πρόσθεσε  "Ήσουν τόσο ευτυχισμένη και γεμάτη αγάπη. Το χαμόγελό σου θα ζει μέσα στην καρδιά μου για πάντα."

Ο Ray J ήταν ο σύντροφος της Whitney τους τελευταίους  μήνες πριν τον θάνατο της...

Related

DEATHS 6217125061558042218

Follow us


item