O Σάκης Ρουβάς όπως δεν τον έχετε ξαναδει
Η Heineken, μέσα από τη νέα της εφαρμογή Heineken Καντάδα, κατάφερε να δημιουργήσει τον πιο fun τρόπο να ζητήσει κάποιος ραντεβού, συνθ...

Εμπνευσμένη από την πολύ επιτυχημένη διεθνή διαφημιστική ταινία «The Date» όπου απολαύσαμε ένα απόλυτα πρωτότυπο και θρυλικό ραντεβού μεταξύ ενός ζευγαριού, η Heineken εγκαινίασε παγκοσμίως μέσα από τη σελίδα της στο facebook ένα νέο, έξυπνο και πάνω απ’ όλα χιουμοριστικό τρόπο για να του / της ζητήσεις να βγείτε ραντεβού, τη Heineken Καντάδα (Serenade).
Συντονιστείτε στις 9 Φεβρουαρίου και ώρα 21.00 στο Youtube Heineken Channel (youtube.com/Heineken) για να ακούσετε την καντάδα και να τον απολαύσετε σε μία ερμηνεία – έκπληξη!