News-Piper

Meryl Streep: Πήρε το Όσκαρ μετά από 33 χρόνια

Η Μeryl Streep μετά από 33 ολόκληρα χρόνια, επιτέλους κατάφερε να κερδίσει το Όσκαρ  για την ερμηνεία της στην ταινία "Σιδηρά κυρία&qu...

Η Μeryl Streep μετά από 33 ολόκληρα χρόνια, επιτέλους κατάφερε να κερδίσει το Όσκαρ  για την ερμηνεία της στην ταινία "Σιδηρά κυρία"...
Αυτό είναι το τρίτο αγαλματάκι του Θείου Όσκαρ που κερδίζει η ηθοποιός...


Το πρώτο ήταν το βραβείο δεύτερου γυναικείου ρόλου το  1979 για την ταινία " Kramer Vs. Kramer" και το δεύτερο το 1982 για την ταινία "Sophie's Choice"...Μάλιστα σε εκείνη την απονομή ήταν έγκυος στην κόρη της, που σήμερα είναι 28 χρονών...


"Σας ευχαριστώ πολύ. Σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ! ", Δήλωσε η Μeryl  όταν ανέβηκε στη σκηνή.


"Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου, όλους τους φίλους  μου. Βλέπω τη ζωή μου μπροστά στα μάτια μου, τους παλιούς μου φίλους, τους νέους φίλους μου....Το πράγμα που μετράει περισσότερο γιαμένα είναι οι φιλίες και η αγάπη ... φίλοι μου, σας ευχαριστώ όλους σας. Γι 'αυτή την ανεξήγητα θαυμάσια  καριέρα. Σας ευχαριστώ. "


Related

hollywood 4860628792799865124

Follow us


item